من هنوز زنده‌ام :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

من هنوز زنده‌ام

آپاندیسی که بی هوا من رو زیر تیغ جراح برد و زندگی‌ای که بی‌نهایت غیرقابل پیش‌بینیه

هنوز زنده‌ام و این هم نتونست من رو شکست بده (بخیه‌ها اون گوشه راست پایین شکمم دارن دهن‌کجی میکنن)

افکار مریضی که دوباره دارن هجوم میارن و منی که اینبار با نیروی کمکی تازه نفس میخوام جلوشون ایستادگی کنم‌

برام موفقیت آرزو کنید لطفا

۵ نظر ۵ موافق ۰ مخالف
** دلژین **
۲۳ مهر ۰۶:۴۲

الهیییی بگردمت 

ماااتچ به پس کله ات 

خداروشکر خوبییی 

پس آپاندیست رو کندن انداختن جلو گربهههه :دی 

پاسخ :

ماچ متقابل >_<
ممنون عزیزم
دعاها قاطی شد😂 من دعا میکردم شرایط جور بشه رحمم رو بندازم جلوی سگ، آپاندیسمو انداختن جلوی گربه
آلاء ..
۲۳ مهر ۱۵:۱۷

ای جانم سلامت باشی عزیزدلم

پاسخ :

ممنون آلاء جان:*
لوک خوش شانس
۲۳ مهر ۱۸:۲۴

انشاالله که بهتر باشی 

پاسخ :

ممنونم
مه سو
۲۴ مهر ۱۰:۴۳

ان شاالله همیشه سلامت باشی...جای بخیه هم یادگاری این دوری عضو بدنت موند

پاسخ :

ممنون
خیلیم بد بخیه زدن
هـیوا .
۲۱ بهمن ۲۰:۱۰

ایشالله همیشه سلامت باشید🌷🌷

پاسخ :

متشکرم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان