نفس کشیدن داره سخت میشه :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

نفس کشیدن داره سخت میشه

از دیشب سرفه هام شدت گرفت و نمیتونستم چیزی بخورم.

امشب آخر شب، رفتم بیمارستان و سی تی دادم، ریه ام درگیر شده🤦🏻‍♀️

صبح باید داروهامو از هلال احمر بگیرم و کلینیک تنفس برم تا دقیق تر معاینه بشم.

دکتر گفت هر روز باید سطح اکسیژنم چک بشه و اگه افت کرد، بستری شم.

امشب با زور آمپول و سرم، یکم جون گرفتم ولی همچنان سرفه نمیذاره بخوابم.

بالشتمو تکیه دادم به پشتی تخت تا سرم بالا باشه، وقتی ارتقاع سرم کم میشه نفس کشیدم عذاب آور و شدت سرفه ها زیاد میشه.

حس میکنم یه سنگ خیلی بزرگ رو قفسه ی سینه ام گذاشتن و من دارم تمام تلاشمو میکنم نفس بکشم و زنده بمونم.

من میترسم...

از مرگ با کرونا میترسم...

مرگ دردناکیه به نظرم...

خدایا خودت رحم کن خب...

من مرگ تو خواب و با آرامش رو دوست دارم نه اینجوری پر از رنج و عذاب...

 

+ ببخشید جواب کامنتا رو نمیدم، همش یا خوابم یا دارم سرفه میکنم و عوق میزنم🤦🏻‍♀️

ولی همشونو خوندم و ممنونم از همتون.

۵ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
مه سو
۲۵ شهریور ۰۹:۰۸

ای وای ان شا الله خیلی خیلی زود بهبود پیدا کنی....از مرگ حرف نزن... مگه قراره هر کسی کرونا میگیره بمیره؟!!!! خیلیا با درگیری ریه 85 درصد هم خوب و سلامت هستن الان.... توی این بیماری فقط امید تنها راه و بهترین راه مبارزه برای زودتر خوب شدن هست...پس همه ی تلاشتو کن...

پاسخ :

خیلی ممنون عزیزم❤
الان امید دارم، اون روز حال روحیم اصلا خوب نبود.
لیمو لیمو
۲۵ شهریور ۱۰:۰۸

امیدوارم زودتر خوب بشی عزیزم، دعا میکنم برای سلامتیت.

استرس نداشته باش برات خوب نیست، هر چی بیشتر روحیتو حفظ کنی زودتر خوب میشی

پاسخ :

ممنون لیموی مهربون:*
Maryam .☘
۲۵ شهریور ۱۰:۵۷

انشالله که خیلی زود خوب میشی اصلا نترس 

پدر و مادر منم درگیر شده بودن الان خداروشکر حالشون عالیه 

مهمترین چیز اینه که روحیت رو حفظ کنی و تا میتونی خودتو تقویت کنی 

پاسخ :

ممنون مریم جان:)
خداروشکر واقعا.
بیماری سخت و مزخرفیه متاسفانه.
🍁 نا را
۲۵ شهریور ۱۶:۰۱

ایشالا حالت هر چه زودتر خوب بشه🌸

پاسخ :

ممنون:))
ریچل گرین
۳۰ شهریور ۱۹:۵۶

خوب میشی نگران نباش :)

پاسخ :

درسته، الان خیلی بهترم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان