مثل تموم بختا، بخت منم تو خوابه :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

مثل تموم بختا، بخت منم تو خوابه

یک ماه بود پامو حتی از در خونه بیرون نذاشته بودم، بیشتر بخاطر محرم و شرایط بد کرونا.

چهارشنبه اومدیم شهرمون و من پنج شنبه با دوستم قرار گذاشتم و دیدمش.

جمعه نوبت واکسنم بود، استرازنکا زدم.

شنبه علائمم شروع شد، مثل بقیه ی کسایی که استرا میزدن منم یه سری علائم داشتم.

یکشنبه یکم بهتر شدم، با دخترخاله ام و دوستش تا دانشگاهشون رفتم و دوست دخترخاله ام من رو کلی پیاده برد( خیلی ازش ناراحتم چون بهش گفتم من هنوز علائمم خوب نشده).

یکشنبه عصر من تنها اومدم خونه و انقدر حالم بد شد که نه شام خوردم و نه فرداش ناهار خوردم.

دوشنبه شب خانوادم اومدن و وقتی حالمو دیدن کلی دعوام کردن.

امروز صبح حالم خیلی داغون بود و رفتم دکتر.

گس وات؟

کرونا

دکتر گفت ناقل بی علامت بودی و واکسن آشکارش کرده:(

حالم لحظه به لحظه داره بدتر میشه و کلافه ام.

اینم از شانس من که دو سال کرونا نگرفتم، با واکسن گرفتم🤦🏻‍♀️

 

۴ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
🍁 نا را
۲۳ شهریور ۲۲:۲۳

اوه!

ایشالا زودتر حالت خوب بشه🙏🙏

پاسخ :

ممنونم:)
شاگرد بنّا
۲۳ شهریور ۲۲:۲۶

خوب میشید. میگذره این روزا.

پاسخ :

میگذره ولی سخته واقعا.
کوچه ...
۲۴ شهریور ۱۲:۲۴

جقدر بد!

قبل تزریق واکسن کرونا رو گرفته بودی احتمالا و واکسن تشدید کرده.

علائم نداشتی احتمالا.

امیدوارم خوب بشی زودتر

پاسخ :

خیلی بد و مزخرف😑
آره احتمالا، دکتر گفت واکسن فقط تشدیدش کرده.
ممنونم.
کوچه ...
۲۹ شهریور ۱۱:۲۴

بهتری نلی؟

نگرانت بودماا

پاسخ :

آره، بهترم دوستم:))
مرسی که🥺❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان