شاید اندکی موقت :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

شاید اندکی موقت

چقدر این روزا نیاز دارم به دوباره نوشتن، دوباره خواندن، دوباره کامنت گذاشتن و کامنت گرفتن....

دستمال دست گرفتم و غبار روبی میکنم اما یکم سخته چون انگار بیشتر اون آدما رفتن و یه قاب عکس ازشون مونده اینجا...

به دلایلی نمیتونم نلی رو دوباره راه بندازم اما تو وب جدید منتظرتونم، سعی میکنم سکوت رو بشکنم و حتی شده افکار روزانه مو بنویسم تا سکوت نباشه.

دلم براتون تنگ شده، دوستون دارم:)

۵ نظر ۵ موافق ۰ مخالف
لیمو جیم
۲۰ دی ۱۱:۵۵

خوشحالم اومدی :)*

پاسخ :

مرسی عزیزم:*
رها
۲۱ دی ۱۰:۱۵

سلام.خوبی؟

وب جدید رو نمیگی ادرسشو؟

پاسخ :

سلام عزیزم، یه راه ارتباطی بذار تا برات بفرستم.
سویل :)
۱۸ بهمن ۱۹:۱۴

سلام

میتونم وبلاگ جدید رو بخونم ؟

پاسخ :

سلام عزیزم:)
بله بله
پَـــــر واز
۲۱ بهمن ۱۹:۳۷

سلام نلی به منم میگی آدرس جدیدتو؟:)

پاسخ :

سلام بله عزیزجان
Maryam .☘
۰۷ شهریور ۱۲:۵۹

میتونم ادرس جدیدو داشته باشم ؟

پاسخ :

فعلا همینجا مینویسم، اونجا به راحتی اینجا نیست برام.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان