سردرگمی :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

سردرگمی

با اینکه نتونستم کنکور شرکت کنم ولی با اعلام نتایج حال منم بد شده.چرا؟ چون امسال کلی تلاش کردم و از همه چیز زدم تا درس بخونم اما نشد که نتیجه شو ببینم‌.

دارم به گزینه های محدود پیش روم نگاه میکنم و به صداهایی که میگن برو دانشگاه گوش میدم.

کاش یکی دستمو بگیره و فارغ از همه چیز، راه درست رو نشونم بده.

من...این منِ ناتوان از تصمیم گیری.‌‌..خسته است، سردرگم و بی پناهه

۷ نظر ۶ موافق ۰ مخالف
میم _
۱۶ مرداد ۱۳:۳۶

اخی نازی:((

روزها و سال بعد

پاسخ :

خیلی سخت گذشت:(
جناب قدح
۱۶ مرداد ۱۳:۴۶

سلام :)

امیدوارم بهترین انتخاب و شایسته ترین تصمیم رو بگیری ...

+ حالت چطوره نلی بانو؟

پاسخ :

سلااام:))
ممنونم جناب قدح.
+ خوبم ولی یکم نگرانم.
لوک خوش شانس
۱۶ مرداد ۱۳:۵۸

سلام خب چرا شرکت نکردين ؟ 

پاسخ :

بهتون میگم:)
امید شجاعی
۱۶ مرداد ۱۵:۳۶

سلام کاملا درک میکنم 

منم مثل خودت با این شرایط بد مواجه بودم ولی یه شعاری به کمکم اومد تا از اون دوران خارج بشم. 

یادمه که وقتی تهران کار میکردم، هر زمان که یه دانشجو میدیدم که داره میره دانشگاه حسابی حرص میخوردم و ناراحت و غمگین میشدم. 

میگفتم چرا من نتونستم برم دانشگاه؟

بد بود خیلی بد بود ...

گاهی اوقات گریه میکردم به خاطر این حس بد ولی حالا بعد از تقریبا 4 یا 5 سال راضی ام و خوشحال که دانشگاه نرفتم. 

چون از خیلی از اون دانشگاهی ها تواناتر هستم. 

و اینکه دانشگاه رفته های زیادی رو هم میبینم که کاری از دستشون بر نمیاد. 

و همینطور وقتی برای استخدام به شرکت های مختلف رفتم هیچ کاری به مدرک تحصیلی من نداشتند، بلکه مهارت و اخلاق و توانایی ها که براشون مهم بود.

 

پاسخ :

سلام، ممنونم که حس خوب بهم منتقل کردید:)))
امیدوارم موفق باشید و روزی منم مثل شما از تصمیم امروزم راضی باشم.
هاتف ..
۱۶ مرداد ۱۸:۱۹

مشکل دانشگاه رفتن و نرفتن نیست

مشکل سردرگمیه

همه دانشگاه میرن که بعد ببینن چی میشن

در حالی که اول باید ببینی چی هستی و بر حسب اون دانشگاه بری یا نری یا هرچیز دیگه

پاسخ :

چقدر دو خط آخر کامنتت جالبه:)
اول ببینیم چی هستیم بعد بریم یا نریم دانشگاه
مه سو
۱۶ مرداد ۲۲:۵۹

منم موافقم....بهتره بدونیم چی میخوایم و بعد بدستش بیاریم....

نمیدونستم کنکور ندادی و راستش منتظر بودم خودت بیای از نتیجه بگی....برای همین هم نپرسیدم ولی به یادت بودم....

چی شد کنکور ندادی؟!!!! تصمیم یهویی بود؟!!!!

ان شا الله بهترین تصمیم رو بگیری عزیزم...

پاسخ :

نه تصمیمم نبود، یه جورایی اجبار بود کنکور ندادنم، درگوشی بهت میگم.
ممنون مه سوی مهربون:**
صبورا کرمی🦄
۲۹ مرداد ۱۲:۲۸

چی شد حالا؟ تصمیمت رو میگم

 

پاسخ :

فعلا رو مود هرچه پیش آید خوش آید هستم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان