چیز قابل توجه دیگه ای میبینید؟ :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

چیز قابل توجه دیگه ای میبینید؟

به غیر از عشق، دوستی و زیبایی‌های هنر، چیز قابل توجه دیگری نمی‌بینم که بتواند به زندگی معنا بدهد ...

         ظرافت جوجه تیغی

             موریل باربری

+چیز قابل توجه دیگه ای میبینی؟

_ نه،هیچ چیزی نیست. یه سوال...به نظرت بعد مرگ هم تنهایی انقدر آزار دهنده است؟

+ به نظرت بعد از مرگ کلا چیزی آزار دهنده است؟ :(

_ اگه روحمون نمیره..‌آره🙁

+ خب پس اگه اینجوریه لابد تنهایی ام آزار دهنده است دیگه🤷🏻‍♀️

_ اوهوم، تنها دلیل خودکشی نکردنم همینه:(

 حداقل الان کتاب و هنر و موسیقی هست...

+ ای بابا خودکشی چیه دیگه جیزه می میریدا:)) حیف نیست؟ دنیا قشنگه، نور داره. صبحا گنجشکا میخونن. طعم گیلاس کیا رستمی رو جهت رهایی از اینگونه فکرها توصیه میکنم^^

_ میذارمش تو لیست..مرسی، ببخشید شبت رو تاریک کردم عزیزم.

+ چه ببخشیدی بابا، الان که صبحه.شبم که ذاتش تاریکیه:)

فیلم یکم کنده اما تمام مدت به این فکر کن که یه اثر فاخر میبینی که از کشکی مردن پشیمونت میکنه:))

۷ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
آلاء ..
۲۶ ارديبهشت ۱۲:۱۲
خودکشی فکریه که به سرمون میزنه برای خلاصی از مشکلات
منم به ذهنم میاد این افکار بعد میگم چقدر بی عرضه ای آلاء

پاسخ :

اگه مشکل خودت باشی فکر نکنم بعد خودکشی هم ازش خلاص بشی.
همه از این روزا داریم، خودتو اذیت نکن:)
آلاء ..
۲۶ ارديبهشت ۱۲:۱۹
ازراین فکر توبه کردم:)
من حتی یه بار هم خودکشی کردم

پاسخ :

چه خوب:))
خوشحالم که موفق نبودی:)))
آلاء ..
۲۶ ارديبهشت ۱۲:۳۶
خدا رحم کرد فقط هفت سال ازش گذشت و یاد اون شب که میفتم تنم میلرزه

پاسخ :

خدا همیشه مهربونه، برعکس ما آدما...
از فرصت دوباره ات خوب استفاده کن پس:)
آلاء ..
۲۶ ارديبهشت ۱۲:۵۱
چشششششم
تو هم هیجوقت بهش فکر نکن تنها دل ببند به مهربونی خدا

پاسخ :

چشمت بی بلا:)
سعیمو میکنم.
جناب قدح
۲۶ ارديبهشت ۱۳:۳۷
سلام :)
احوال نلی بانو ؟

پاسخ :

سلام:)
گفتم که:)
آرام :)
۲۷ ارديبهشت ۱۸:۲۰
هی ...
زندگی کن نلی 💜

پاسخ :

فعلا فقط زنده ام ولی سعی میکنم زندگی هم بکنم.
هاتف ..
۲۸ ارديبهشت ۰۲:۱۴
خوبی؟

پاسخ :

الان آره:))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان