دل بسته ام از همه عالم به روی دوست/ وز هر چه فارغیم، بجز گفتگوی دوست :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

دل بسته ام از همه عالم به روی دوست/ وز هر چه فارغیم، بجز گفتگوی دوست

دوست، نامه است

نامه ای که از خدا رسیده است

نامه ی خدا

همیشه خواندنی ست. 

                                       عرفان نظرآهاری

______________________________________

به وقت دومین قرار وبلاگی با نویسنده ی وبلاگ امواج وحشی

خیلی خوب بود خیلییییی:)))

انگار یه عمر از آشنایی مون میگذشت و کلی حرف داشتیم😊

نمیدونم این همه حس خوب رو چجوری ثبت کنم اصن😍

مرسی محی جووون:**

بازم میگم پاشید برید دوستای وبلاگیتون رو ببینید، هیچ لذتی بالاتر از این نیست:)))

*به من خیلی چسبید، تصمیم گرفتم ایرانگردی کنم همه رو ببینم 😁

+ تیتر از احمد شهنا

۱۰ نظر ۷ موافق ۰ مخالف
مـا جــــــღــ🌻ــدہツ
۱۳ ارديبهشت ۱۶:۲۹
(:

اوهوم واقعا دیدن دوستای بیانی خیلی لذت بخشه(:
امیدوارم از اون دورهمی هاش نصیبت بشه(منظور از دورهمی ی اکیپ خفن بزرگ:)در حد کمتر از ده نفر..)

عنوان هم قشنگ بود(:

پاسخ :

آره،خیلی خوبه:))
مررسی عزیزم، انشاالله با هم😊

فدات:*
آرام :)
۱۳ ارديبهشت ۲۰:۰۷
خوش به حالت :)
از این دیدار ها بیشتررررررر💙

پاسخ :

مرسی عزیزم:*
انشاالله یه روز هم بیام پیش تو( چه خودمو دعوت میکنم😅)
آرام :)
۱۳ ارديبهشت ۲۰:۰۷
خوش به حالت :)
از این دیدار ها بیشتررررررر💙

پاسخ :

:)
آلاء ..
۱۳ ارديبهشت ۲۱:۴۵
ما یه بار رفتیم بسمونه☺

پاسخ :

خوب نبود؟😶
مه سو
۱۳ ارديبهشت ۲۲:۴۸
پاشو بیا...بدو بدو

پاسخ :

 بذار ببینم کی وقت خالی دارم😁😅
هاتف ..
۱۵ ارديبهشت ۱۳:۲۳
منم که گفتم نظرم رو :)))))))

پاسخ :

بعله،فیض بردیم😁
Mohi ;)
۱۵ ارديبهشت ۲۰:۲۳
چااااااکر شومام 🤚🤚😍😍😅😂
والا به منم خیلیییییییی خیلییییی خوش گذشت 😍💛🧡
واقعا یه تجربه ی عجیب و غریب و خیلی خیلی جالبیه که تا تجربه ش نکنی ، نمیفهمی چه حسیه 😍😍😍

+والا شوما که همینجوری ایران گردی میکنی خخ 😂😂
+بابت ناهار واقعا خوشمزه ، بستنی ، میوه و شیرینی و همه چیز هم یک دنیاااا ممنون 😍😍❤

پاسخ :

فدای تو😘😘
کلا کنار تو خیلی خوش میگذره😍😍😍
اوهوم، خیلی خوبه:)))))

+😂😂 اسممو باید بذارم ایرانگرد😅
+ قابلتو نداشتن، نوش جونت عزیزم💋❤💝
امیلی :)
۲۳ ارديبهشت ۱۷:۱۱
سلام :)
چه خوب.منم خیلی دلم می خواد دوست های وبلاگیم رو ببینم. :)
خوش به حالتون. :)

پاسخ :

سلام:)
امیدوارم خیلی زود قسمتت بشه،خیلی دلچسبه.
😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان