لعنت... :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

لعنت...

وارد محوطه ی باشگاه که شدم صدای داد و فریاد شنیدم، نگران شدم ... صدا از دفتر مدیریت بود.
مدیر و یه خانم دیگه با نهایت صداشون با هم حرف میزدن و هی میکوبیدن روی میز....اون خانم مادر یکی از بچه های کاراته بود، مدعی بود دیروز دخترش رو بخاطر اینکه شهریه نداده راه ندادن و آواره ی خیابونش کردن.
اما مدیر می گفت دیروز دخترش رو اصلا ندیده و حتی وارد باشگاه هم نشده....
مدیر با خونسردی رفت دختر اون خانم رو آورد و اول بوسش کرد و خیلی مهربون ازش پرسید: دخترم دیروز اومدی باشگاه؟ من چیزی بهت گفتم؟
اما اون مادر به معنای واقعی کلمه وحشی شد:/
نذاشت دخترش حتی یه کلمه حرف بزنه، خودشو کوبید درو دیوار، هر چی میتونست به مدیر گفت://
من فقط مات به دخترش زل زدم...نهایتش 6سالش بود... با بغض و چشمای اشکی، ملتمسانه میگفت: مامان بس کن، مامان تو رو خدا :(
مادرش اصلا حواسش به دخترش نبود، هی میگفتیم :خانوم نکن، ببین دخترت ترسیده.... ولی کو گوش شنوا؟!
یه دفعه یکی هراسون وارد شد و گفت: خانووم دخترت کیفش رو برداشت و رفت...
.
.
.
ولی درسته که میگن نباید از رو ظاهر قضاوت کرد...
شاید اگه تو بازار یا جای دیگه اون خانومو میدیدم با خودم میگفتم: چه مادر شیک و مرتبی! چه مهربون...
ولی الان فقط فکر دل دخترشم.... یعنی بازم میاد باشگاه؟ یادش میره این رفتار مادرش رو ؟

لعنت به من... کاش بغلش می کردم و از اونجا دورش میکردم.... کاش نمیذاشتم اون حرفا رو بشنوه:(
۱۳ نظر ۵ موافق ۰ مخالف
ابوالفضل ...
۰۸ آذر ۱۷:۲۶
وای ازین رفتار مادرش....

پاسخ :

وای:(
به نظرم حتی اگه حق با اون بود هم نباید جلوی دخترش این رفتار رو می کرد.
ناشناس
۰۸ آذر ۱۷:۴۶
گول ظاهر رو نباید  خورد  فرهنگ با لباس  بدست نمیاد  

پاسخ :

دقیقا:)
گل گفتی ناشناس:))
soolin :)
۰۸ آذر ۲۰:۴۹
واای....وااای....
😔😔😔

پاسخ :

خیلی بد بود:(
مه سو
۰۸ آذر ۲۱:۵۰
واقعا از روی ظاهر نمیشه هیچکی رو قضاوت کرد....

پاسخ :

آره، متاسفانه بعضی وقتا اینکارو میکنم-__-
آرام :)
۰۸ آذر ۲۲:۱۸
چی بگم ...
منم این نمونه ها رو دیدم :(
خودت رو بازخواست نکن !

پاسخ :

چقدر بد هستن اینجور تجربه ها:(
چشم:*
شمیم ..
۰۹ آذر ۱۲:۱۳
چقدر سخت!
اون دختر خیلی اذیت میشه
شاید اون مادر باخودش فکر میکنه این کارا ب نفع دخترشه ولی دریغ ک تمام این رفتارو حرکات درذهن اون دختر بچه ثبت میشه 

پاسخ :

آره و مثل همیشه یه سوال گنده میاد تو ذهنم که چرا همه میتونن بچه دار بشن؟ چرا آزمون صلاحیت نداره؟؟؟
Mohi ;)
۰۹ آذر ۱۹:۲۸
وااااا 🤯
پناه بر خدا ! 
اییین همه عصبانیت اخه واسه چی ؟ 
به کجا چنین شتابان !! 

پاسخ :

به به ببین کی اینجاست:)
خیلی وحشتناک بود، یه جاش ترسیدم منم بزنه:/
شمیم ..
۱۰ آذر ۰۰:۱۹
چی بگم والا 
ولی خداهمشو میبینه  : )

پاسخ :

درسته:)
کاش ما هم یکم حواسمون به رفتارامون باشه فقط.
ریزوریوس ❤:)
۱۲ آذر ۱۳:۰۱
بیچاره دختر

پاسخ :

آره طفلکی😕
ویولت سپهری
۱۵ آذر ۱۰:۴۳
بعضیا فقط بچه دار میشن مادر واژه مقدسیه به هر کسی نباید مادر گفت

پاسخ :

بازم میگم که ای کاش پدر و مادر شدن نیاز به مجوز عقلی و عاطفی و ... داشت‌.
هاتف ..
۱۷ آذر ۱۲:۲۹
بعضی ها بچه براشون تعریفی بیشتر از یک شب لذت شهوانی نداره
به دنیا آوردنش رو با یک شب حال و حول کردن بلدن . ولی دیگه بقیش رو ....

پاسخ :

آره واقعا...
دلم برای امثال این دختر میسوزه، باید خیلی جنم داشته باشه که بتونه این بخش زندگیش رو تو ذهنش کمرنگ کنه حداقل😕
Va hid
۲۰ آذر ۰۰:۳۸
سلام
خوبی؟!
دیگه آپ  نمیکنی؟!
دلتون شاد!!

پاسخ :

سلام،ممنون:)
چرا، مینویسم بازم:)

چه عجب برگشتی:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان