Hello SUMMER :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

Hello SUMMER

             

سلاااااااام تااااابستووووون🌞

کنکور۹۷ هم گذشت،دیگه مهم نیست نتیجه چی میشه، من بهش فکر نمیکنم، هر چی که بود گذشت، مهم اینه از تعطیلاتم استفاده کنم.

به قول بابام یا اینوری میشم یا اونوری، تهش مرگ که نیست:))

از مهر باید درس بخونم چه درس دانشگاه چه کنکور، پس باید از تعطیلاتم بهترین استفاده رو کنم:)

+ممنون از دعاهای همتون و ممنون واسه اینکه این چند ماه غرغرای منو تحمل کردید؛)

۲۸ نظر ۷ موافق ۰ مخالف
tiktik tiki
۰۸ تیر ۱۲:۲۳
خدا من استرس گرفتم چرا:(
ایشالله همه به آرزوهاشون برسن😔

پاسخ :

من خالی از استرسم، بیخیال کنکور تموم شد:)))
انشاالله؛))
tiktik tiki
۰۸ تیر ۱۲:۲۹
خوشبختانه من کنکورم یکسال پیش تموم شد ولی استرس گرفتم الان😂

پاسخ :

آره میدونم،برعکس شدی دیگه😁
یه سال بعد استرس گرفتی😂
جناب قدح
۰۸ تیر ۱۲:۲۹
خسته نباشی خانم دکتر :)

پاسخ :

ممنون جناب:))
چارلی ‎‌‌‌
۰۸ تیر ۱۲:۳۰
جلل الخالق o_O
کنکورتون کی تموم شد مگه؟ D:
برای ما تا ۱۲:۱۰ بود زمانش :|

+ خیلی خوش برگشتین :) به تابستون هم خوش اومدین :))

پاسخ :

یکم زودتر اومدم بیرون:)))
ممنون:)
آرام :)
۰۸ تیر ۱۲:۳۹
خوش بگذره بهت :)

پاسخ :

مرررسی😊
نیـ ـلی
۰۸ تیر ۱۳:۳۱
رفقای منم اینقدر اذیت شدن به خاطرِ کنکور که اصلا استرس نتیجه‌شو ندارن :| فقط خوشحالن که تموم شد.
تبریک می‌گم. تابستونت مبارک :)

پاسخ :

😄حالشونو میفهمم.
ممنونم:*
هانا :)
۰۸ تیر ۱۳:۳۲
امیدوارم برا دانشگاه باشه درسا:| :)
موفق باشی:*

پاسخ :

انشاالله:)))
فدای تو:**
مهدی (:
۰۸ تیر ۱۴:۰۲
حالا کنکور رو کور کردی یا نه؟!
ایشالا که مهر درس دانشگاه بخونی نه کنکور(:

پاسخ :

تا نتیجه ها نیاد نمیدونم:))
انشاالله:)))))
ریزوریوس ❤:)
۰۸ تیر ۱۴:۳۲
خوش بگذره :)

پاسخ :

مرسی*__*😘😘
پرواز ...
۰۸ تیر ۱۴:۳۹
ان شالله چیزی که میخوای قبول میشی و امسال پرونده ی کنکور برای همیشه بسته میشه :)

پاسخ :

انشالله به بهترین شکل بسته بشه:)
گلاویژ ...
۰۸ تیر ۱۵:۳۴
چه خوب که تموم شد و من برگشتم =)) 

پاسخ :

آره،خوش برگشتی😍😘
خیلی جات خالی بود رفیق:))
آقای برادر
۰۸ تیر ۱۶:۲۲
زیستش نامردی بود!!با اینکه فک کنم خوب بشه ولی سایز پای ملخ منو کشت:))
موفق باشید

پاسخ :

:))
ممنون،همچنین:)
هاتف ..
۰۸ تیر ۱۷:۱۵
باریکلا
نشد سال بعد
این حست خوبه

پاسخ :

راستش تا دیشب خیلی استرس داشتم،بعد که بابام این حرف رو زد دیدم راست میگه، من که اینهمه کنکور دادم، نشد بازم کنکور میدم اینکه غصه نداره:))
ممنون:))
لنی ..
۰۸ تیر ۱۷:۳۹
یکی از بهترین دوران های زندگیم اون تایم بین کنکور و اعلام نتایج بود ... توی یه حالت بی خیالی بی نظیری قرار میگیره آدم و به نظرم باید به بهترین شکل ممکن از این تایم استفاده کنه و لذت ببره .

پاسخ :

آره دوران خوبیه، گر چه بعضی وقت ها ذهنم پرش میکنه به نتیجه:)
الان من بزرگترین خوش حالیم اینه که میرم شهر خودم پیش خونوادم و فامیلام*__*
گلی :)
۰۸ تیر ۱۸:۱۷
تابستونی شاد و باحال در پیش داشته باشی ❤

پاسخ :

ممنون عزیزم،همچنین:*
بهرنگ قدوسی
۰۸ تیر ۱۸:۳۸
یه چالش باحال  بیا سر بزن😂😂

پاسخ :

سر میزنم:)
حوا ...
۰۸ تیر ۲۰:۰۹
موفق باشی :)

پاسخ :

ممنون حواجان:)))
رها
۰۸ تیر ۲۲:۰۸
سلام عشقم😍😍😘😊
چه طور مطوری؟؟
الهی بشه اونی که میخوای 😍😊

پاسخ :

سلام عزیزم*___*
خوووووبم،الهی:))))
Neo Ted
۰۸ تیر ۲۳:۴۹

خسته نباشید و خوش‌ بگذرون این مدت ر :)) تا جایی که توان داری :))

پاسخ :

مرسی مرسی:)))
حتما، میترکونم:)
Va hid
۰۹ تیر ۱۶:۴۳
دلتون شاد!!

پاسخ :

ممنون:)
مه سو
۱۰ تیر ۰۳:۵۱
ان شاالله نتایج دلخواه به قدر زحمتتون براش

پاسخ :

ممنون:)))
آلاء .
۱۱ تیر ۰۸:۴۲
پیش به سوی تابستون

پاسخ :

بزن بریم:))))
مهندس رضا عباسی
۱۱ تیر ۰۹:۰۸
ان شاءالله که تو دانشگاه دلخواهت درس بخونی از مهر

پاسخ :

ممنون:))
مهندس رضا عباسی
۱۱ تیر ۱۱:۳۱
خواهش می کنم. دوست داشتین بیاین وب همو دنبال کنیم.

پاسخ :

:)
chefft.blog.ir 💞💕
۱۱ تیر ۱۳:۰۲
کنکور زیاد مهم نیست
زندگی باید کرد...

پاسخ :

ولی مهمه ها:))
تا شقایق هست...
chefft.blog.ir 💞💕
۱۱ تیر ۱۳:۱۷
مهمه ولی اگه بخوای رشته خوب قبول بشی باید خیلی تلاش کنی
در غیر اینصورت برگه خالی هم بدی قبولی
رشته های بدون کنکورم که خیلی زیادن

پاسخ :

آره،راست میگی:)
حسین ژوان
۱۸ تیر ۰۰:۱۶
بی خیالی بهتر از بدخیالی است...انصافا کنکور خوبی بود.

پاسخ :

دقیقا:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان