کنکور ریاضی و انسانی۹۷ هم گذشت :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

کنکور ریاضی و انسانی۹۷ هم گذشت

از ۱۰ صبح که بیدار شدم همش چشمم به ساعت بود و میگفتم الان سر درسای تخصصی هستن خدایا کمکشون کن و کلی دعاشون کردم خصوصا برای مهندس پری:)))

خلاصه که کنکورشون تموم شد و تابستونشون شروع*__*

امیدوارم از خودشون و کنکورشون راضی باشن و تابستون حسابی خوش بگذرونن:))

+تو رو خدا فردا صبح هر ساعت یادم کنید و دعا😁

تو دعاهاتون تاکید کنید امسال چیزی که میخوام قبول شم و دیگه پشت کنکور نمونم، که سال دیگه اینموقع بگم آخیش دیگه کنکوری نیستم و استرس امتحان داشته باشم:)))

۱۲ نظر ۶ موافق ۰ مخالف
جناب قدح
۰۷ تیر ۱۲:۳۹
سلام خانم دکتر :)
ان شاءالله

پاسخ :

سلام جناب:))
انشاالله:))))))
بوبک جان
۰۷ تیر ۱۳:۲۰
اینم میگذره ۰۰۰
انشالله به خیر و موفقیت بگذره تموم شه بره پی کارش :دی

پاسخ :

انشالله، خسته شدم دیگه:))
tiktik tiki
۰۷ تیر ۱۳:۳۲
ایشالله ارزو دل همتون حکمت خدا باشه بهش برسین❤

پاسخ :

چه دعای خوبی*__*
ممنون تیکی جان:**
نیـ ـلی
۰۷ تیر ۱۳:۴۹
دعات می‌کنیم :)

پاسخ :

یه دنیا ممنون:***
فلفل
۰۷ تیر ۱۶:۰۱
سلام عزیزمممممم 
امیدوارم ک با حال خوب بری سرجلسه و بترکونی و امسال بشی خانوم دکتر=)
منم دعا کن :)

پاسخ :

سلام فلفل جووون*__*
انشالله:)))
حتما عزیزم:**
مهدی (:
۰۷ تیر ۱۶:۰۶
انشالله فردا با خبرای خوب بیای(:

پاسخ :

انشالله:))
من امسال قبول شم کل بیانو چراغونی میکنم:)))
آسـوکـآ آآ
۰۷ تیر ۱۶:۳۶
من فردا مراقب کنکورم و ختتتما در حال صلوات دادن واسه آرامش کنکوری ها :دی
حتما دعات می کنم عزیزم :)

پاسخ :

ای جااان*__* کاش تو حوزه ی ما بودی:))
ممنون عزیزجان:**
هاتف ..
۰۷ تیر ۱۹:۴۲
دعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ایشالا بیست بشی :)

پاسخ :

مرررررررررررررسی:))
این بیست ایهام داره: 1_رتبه ی بیست؟(که خیلی بعیده) 2_درصد بیست(خدانکنه!!)
هاتف ..
۰۷ تیر ۲۰:۰۷
بیست بالاترین نمره یک امتحانه
یعنی همشو اندازه بیست بنویسی (صد)

پاسخ :

آهان،انشاالله:)))
چارلی ‎‌‌‌
۰۷ تیر ۲۱:۴۳
ما هم دست نگه میداریم فردا با دوستان تجربی همزمان تابستون رو شروع کنیم D: اصلا برای همدردی میرم تست میزنم من الان :)))

خیلی موفق باشین! حتما دعا میکنم :)

پاسخ :

:-D 
راضی به این حجم از همدردی نیستیم واقعا😁
ممنون:))
آرام :)
۰۸ تیر ۰۲:۲۳
نیلیییی جونمممم :-)💙💚💛💜

از صمیم قلبم میخوام عالی بشییییی😍

پاسخ :

مررررسی آرام مهربون*__*
:****
مه سو
۰۸ تیر ۱۰:۴۷
سال دیگه این موقع استرس امتحانای ترم رو داری نلی جان 😆😆😆ببخشید دیگه از حالا تابستونتو کوفت میکنم چون تازه از سد کنکور که رد شی برسی به دانشگاه میبینی این درس خوندنا تمومی ندارن...حالا بعدتر از دانشگاه هم ادامه داره...استرس بیکاری یا شغلی که پیدا میکنی...
انگار درد زندگی تمومی نداره....اما تموم سختی هاشم شیرینه هاااا گفته باشم
ان شاالله با لب خندون میای امروز

پاسخ :

انشالله:)
درس خوندن خوبه ولی درس تکراری خوندن سخته:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان