دسنداز بند :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

دسنداز بند

از طریق کانال وبلاگ نویس محبوب(ماری جوانا) با دسنداز بند آشنا شدم و کلی ذوق کردم.

دلم نیومد تک خوری کنم:)

+آدرس کانال تلگرام دسنداز بند: DasandazBand@



۶ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
مسـ ـتور
۰۳ خرداد ۰۹:۲۰
وای خیلی خووووب بود ((((((:

پاسخ :

بقیه ی ویدیوهاشون جالب تره:))
لنی ..
۰۳ خرداد ۱۰:۲۳
جالب بود :))

پاسخ :

آره:)
هاتف ..
۰۳ خرداد ۱۳:۱۹
خوبه ویدیو هاشون
یه ویدیو برای گرافیستا خونده بودن خوب بود اون

++خوبی خودت؟

پاسخ :

خلاقیتشون خوبه:)
+آره خوبم،تو بهتری؟
ریزوریوس ❤:)
۰۳ خرداد ۱۵:۴۱
چه باحال :دی

پاسخ :

😊
میم . الف
۰۴ خرداد ۱۷:۵۱
نلی سرعت نتم داغون شده ، نتونستم ببینم. -_-

پاسخ :

ای بابا:(
اشکالی نداره عزیزم:*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان