هر چه از دوست رسد نیکوست :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

هر چه از دوست رسد نیکوست

شنبه،یک اردیبهشت بود.صبح قبل از اینکه درس خوندن رو شروع کنم وبلاگمو چک کردم و با این پست روبرو شدم، انقدر سرگرمش شدم تا تونستم به جواب برسم و...

بله،برنده شدم*__*

یکی از بهترین هدیه های عمرم شد یه غزلیات سعدی با امضاهای دلبر:))

+از همتون ممنونم بچه های خوب رادیو بلاگی ها....صداتون گرم:)

۵ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
آقـای چـشــمـ بـه‌راه
۳۱ ارديبهشت ۰۵:۲۷
مبارک باشه....
دیوان سعدی شامل گلستان هم میشه؟
اگه میشه که خوش به حالت

پاسخ :

ممنونم:)
متن رو اصلاح میکنم،غزلیات سعدی:)
جولیک ‌‌‌‌‌
۳۱ ارديبهشت ۰۸:۵۷
چرا انقدر دیر در جریان قرار گرفتی حالا؟

پاسخ :

بسته رو قرار بود دوستم تحویل بگیره.
در اصل دیر در جریانم گذاشتن:)
همدم ماه
۳۱ ارديبهشت ۱۲:۳۰
به به مبارک باشه عزیزم😍😍:)

پاسخ :

ممنون😍😘
ماهی قرمز
۳۱ ارديبهشت ۱۴:۰۰
مبارکه به سلامتی :)

پاسخ :

سلامت باشی:*
آسـوکـآ آآ
۳۱ ارديبهشت ۱۴:۴۹
به به مبارک باشه عزیزم :)

پاسخ :

ممنون عزیزجان:*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان