نازترین خلق جهان نشسته روبروی من :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

نازترین خلق جهان نشسته روبروی من

روز اول که اومد حیاطمون، کوچیک و ناز بود، از آدما می ترسید و فرار می کرد. کم کم بهش نزدیک شدیم و نازش کردیم و غذا دادیم،الان دیگه یه عضو از خونوادمون شده... گربه ی نازم رو میگم:)

شنیده بودیم گربه بی وفاست بخاطر همین فکر نمی کردیم پیشمون بمونه و اسم خاصی براش انتخاب نکردیم و اسمش شد"پیشی".

الان؟ هر وقت دلمون براش تنگ میشه کافیه سرمون رو از در ببریم بیرون و بگیم "پیشی؟ پیشی؟" تا خودش رو برسونه دم در و برامون ناز کنه.

روزایی که سرگرم درس و کاریم و خودمونو تو خونه حبس کردیم، خودشو به در میکوبه و میومیو میکنه،گاهی وقتا هم میاد پشت پنجره و از لای پرده یواشکی نگاهمون میکنه.

پیشی انقدر با محبته که حتی مامانم که از گربه ها بدش میاد نازش میکنه و فکر غذا خوردنشه. 

وقتی وارد حیاط میشیم،میاد و خودش رو به پاهامون میماله و برامون ناز میکنه.

حتی باهاش پیاده روی هم میریم، عاشق اینه دنبال سایه ی ما بدوه.

پریشب بارون تندی میبارید، نگرانش شدیم که تو این بارون کجا بره و نتیجش این شد که درو باز کردیم تا گوشه ی پذیرایی جا خوش کنه:)

+خواستم با این پست،برای آینده،یادگاری از پیشی داشته باشم:)

۱۷ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
جناب قدح
۱۰ ارديبهشت ۱۰:۲۲
سلام :)

این علاقه شما به حیوانات خیلی جالبه :)
پیشیکه چه رنگیه؟

پاسخ :

سلام:)
گاهی به دامپزشکی هم فکر میکنم:)
ولی خب یکم می ترسم از لمس حیوانات.
عکسش رو لینک کردم رو اسمش.
جناب قدح
۱۰ ارديبهشت ۱۰:۲۸
به نظرت اگه دامپزشک بشین حیوونی جون سالم از  دست شما به در میبره ؟

پاسخ :

تضمین نمیکنم:-D 
Hope ful
۱۰ ارديبهشت ۱۰:۳۶
نلی قیافه اش ترسناکه😥

پاسخ :

نگو،بچم خیلی نازه:)
سایه سین
۱۰ ارديبهشت ۱۱:۲۲
حیوون خونگی داشتن خیلی خوبه:)

پاسخ :

آره ولی من هنوز یکم می ترسم از دندوناش:/
میم _
۱۰ ارديبهشت ۱۱:۳۱
حیون خونگی بهمون مسئولیت پذیری و دوس داشتن رو یاد میده

پاسخ :

آره،حس خوبیه:))
soolin :)
۱۰ ارديبهشت ۱۲:۳۹
خواب دیدم پیشی خریدم که بزرگش کنم،بعد همش دوسداشت بیاد بغلمو نازش کنم،منم هیییی تو خواب چندشم میشد.وقتی بیدار شدم همه ی اون صحنه ها و حتی قیافه گربه هم یادمه.مرسی ااَه😂

پاسخ :

😄الهی،دوستت داشته خو.
فلفل
۱۰ ارديبهشت ۱۳:۲۲
وااااااااای نلی /: من از گربه میترسممممم
نزدیکم بشه جیییییییییییییییغ میکشم
|: واقعن باور نمیکنم چجووووری که گربه رو ناز میکنی ؟ /: |:

پاسخ :

منم اوایل میترسیدم،دارم باهاش کنار میام:)
الانم دهنشو باز میکنه می ترسم میرم عقب:-D 
با دستکش:-P 
زهرا
۱۰ ارديبهشت ۱۵:۰۰
اميدوارم براى کنکور امسال از هميشه آماده تر باشيد و حتما قبول شيد.
انشالله امسال مهر ماه دانشگاه باشيد.
چون پشت کنکور موندن سال به سال با مشکلات بيشترى همراهه.

پاسخ :

خیلی ممنونم:))
درسته،هر سال سخت تر از قبل هست.
همدم ماه
۱۰ ارديبهشت ۲۰:۳۲
چقدر تر و تمیزه:)

پاسخ :

آره:)
miss bell
۱۰ ارديبهشت ۲۱:۵۵
نلی قالبت خیلی خوشگله به منم میدیش:)

پاسخ :

*__*
آره،تو نت اسمشو سرچ کن کدش هست.
فکر کنم اسمش غنچه است.
سولانژ ...
۱۱ ارديبهشت ۰۹:۰۹
ایجااااااان دلم ... حسابی غرق لذت شدم با این همه سادگی بی الایش ... محبت

پاسخ :

عزیزم *___*

چارلی ‎‌‌‌
۱۱ ارديبهشت ۱۹:۲۱
حیاط خونه مامانبزرگ منم کلا کمپ پیشی هاست! تاحالا چندین دفعه بچه هم به دنیا آوردن اونجا :)) 
+ با تمام احترام، ولی پیشیتون ترسناک و عبوسه :|  D:

پاسخ :

خونه ی ما هم داره کمپ میشه انگار، دیروز سه تا بودن:||
+بچم اخم کرده براش خواستگار نیاد:-P 
بنفشه ❤
۱۱ ارديبهشت ۲۰:۱۸
من سگ دوس دارم
بعدا یکیشو به فرزندی میپذیرم:دی

پاسخ :

منم سگ دوست دارم ولی هنوز جرات نکردم فاصلم با یه سگ کمتر از سه متر باشه:|
ایشالا،ایشالا:))
آرام :)
۱۱ ارديبهشت ۲۳:۲۹
پیشی ملوسه😹

پاسخ :

خیلی:))
آلاء .
۱۲ ارديبهشت ۱۵:۳۰
پیشی ندوست
وقتی میبینم دلم میخواد با دمپایی بزنمش:/
حیف که وجدانم اجازه نمیده:|

پاسخ :

:||
با سپاس فراوان از وجدانت :)
سولویگ
۰۷ خرداد ۱۹:۰۹
وووااااییییییی
چشاش ترسناکن

پاسخ :

😄آقا این عکسش بد افتاده وگرنه خیلی نازه:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان