چالش: چند چیز عجیب من :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

چالش: چند چیز عجیب من

وبلاگ یک هاتف یه چالش جالب راه انداخته که قراره هر کس چند ویژگی عجیب و خاص خودش رو بنویسه،منم چیزهایی که یادم اومد رو نوشتم:

1.از گوجه توی سالاد شیرازی بدم میاد ولی عاشق گوجه کبابی و کته ام.

2.جایی که میخوابم باید روشن باشه و قبل خواب باید کل اتاقو بررسی کنم.

3.عاشق پیاز داغم.

4.کتاب هام توی کوله ام باید بر اساس قد چیده بشن.

5.روی لوبیا پلو و استانبولی سرکه ی ترشی می ریزم.

6.مقدمه ی همه ی کتاب ها رو میخونم حتی کتاب های تستی کنکورم :| 

7.وقتی برف زیاد میباره،حتما حتما میرم رو برفا میخوابم.

8.وقتی با کسی حرفم میشه یا ناراحت میشم، بلافاصله میخوابم ومعمولا طرف مقابل خیلی حرص میخوره:-D 

9.بدون پتو اصلا نمیتونم بخوابم(پتو مسافرتی رو اصلا پتو حساب نمی کنم).

10.از مو توی غذا بدم نمیاد و خیلی ریلکس غذامو میخورم.

11. رو وزن قاشقم وسواسم،وقتی مهمونی میرم موقع چیدن سفره یواشکی قاشقا رو دستم میگیرم تا اونی که میخوامو پیدا کنم(زیاد سبک باشه تعادلم بهم میخوره، سنگین باشه دستم خسته میشه).

12. اگه کسی موقع بیدار کردنم اسمم رو صدا کنه اعصابم خورد میشه :|

13. اگه آشپز چیزی خارج از دستور به غذا اضافه کنه، اون غذا رو نمیخورم.

14.تو خونه ی خودمون چای نمیخورم(نمی نوشم!).

15.از ظرفایی که تو آبچکانن استفاده نمی کنم :|

16. خیلی به دیگران مشکوکم و مدارک و وسایل مهمم رو جاهای عجیب غریب قایم میکنم تا کسی پیدا نکنه( یه بار کلید رو لای بسته های سبزی تو فریزر قایم کردم).

17.عاشق صدای رعد و برقم و آرومم میکنه.

18.از دیدن کپک و یه عالمه مورچه، چندش و مورمورم میشه (از نوشتنشم حالم بد شد).

19.عاشق نون باگت با سس قرمزم:)

20.اتاقم باید نامنظم باشه تا بتونم تمرکز کنم و درس بخونم.


+از گلاویژ، آمانیتا، میم الف، ریزوریوس و همه ی شما که این پست رو میخونید دعوت میکنم تو این چالش شرکت کنید:)

++لطفا بعد از انتشار پست چالش، به هاتف اطلاع بدید:)

۲۵ نظر ۵ موافق ۰ مخالف
همدم ماه
۰۷ ارديبهشت ۱۷:۵۵
مورد ده من اگه موی خودمم بیفته تو غذا دیگه نمیخورمش:))
جالب بود:)

پاسخ :

من مو رو از غذا برمیدارم و بقیه ی غذامو میخورم:)
ممنون، تو هم بنویس:)
هاتف ..
۰۷ ارديبهشت ۱۷:۵۵
خیلی بامزه و جالب بود . من اینرو هم باید بنویسم من از گوجه متفرم ولی عاشق گوجه کبابی و گوجه داخل سالاد شیرازی هستم :))))))
مرسی که شرکت کردی . خیلی خوب بود بعضی جاهاش مخصوصا قاشق که خیلی بامزه بود ..

پاسخ :

ممنونم:))
الان هر جا میرم مهمونی، سالاد من رو فقط خیار و پیاز میزنن.
خواهش میکنم؛)
اتفاقا سر سفره خیلی بهم میخندن،میگن باید بدیم واسه نلی یه قاشق مخصوص بسازن :-D 
میم . الف
۰۷ ارديبهشت ۱۸:۲۳
موردِ۴و۱۸ برایِ منم صدق میکنه. :|

+ حتماً مینویسم. :))

پاسخ :

پس بزن قدش:)
خیلی لطف میکنی عزیزم:*
میم . الف
۰۷ ارديبهشت ۱۸:۲۶
✋😆

قربانت. ***:

پاسخ :

😘😘
سایه سین
۰۷ ارديبهشت ۱۸:۴۳
من یه صفحه مقدمه بخوام بخونم جونم در میاد! باید سریع برم تو اصل موضوع. 

وای وزن قاشق عالی بود 😂

پاسخ :

جدی؟من دلم واسه نویسنده ی مقدمه میسوزه، خدایی اکثرن چرتن مقدمه ها،بعضی وقتا واسه فهمیدنشون چند دور میخونم:||
آقا نخندید،آهم میگیرتون😁😁
Va hid
۰۷ ارديبهشت ۱۸:۴۶
چه عادات خاص و جالبی دارید!!


کنکورتون هم نزدیکه!! موفق باشید!!

پاسخ :

ممنون:)
شما هم بنویسید.
miss bell
۰۷ ارديبهشت ۱۸:۵۰
وقعا از مو ی تویغذا بدت نمیاد چه طور ممکنه:|

پاسخ :

نه،حتی یه بار کتلتو نصف کردم توش مو بود،مو رو برداشتم کتلتو خوردم:-D 
دلیلشم اینه که گشنمه خو:)
احسان ..
۰۷ ارديبهشت ۱۹:۱۷
شما یادتون نمیاد
یه زمانی قاشق روحی بود خیلی سبک بود

پاسخ :

مادربزرگم چند تا از این قاشقا داره، خیلیم بزرگن :||
هــَمــٰزاٰد ...
۰۷ ارديبهشت ۲۰:۴۹
ʝust 8
😂😂

پاسخ :

😁😁
تقریبا بیهوش میشم، حداقل ۲ ساعت میخوابم:-D 
هــَمــٰزاٰد ...
۰۷ ارديبهشت ۲۰:۵۶
ویی طرفو میپاچونی رسمن!!😂😂


اممم یادم باشع اینو بـ یــ شکل دگ تو وبم بنویسم ، عادتامو...

پاسخ :

😄آره،داداشم میگف فحش بده ولی نخواب لامصب😀
بنویس حتما:)
حوا ...
۰۷ ارديبهشت ۲۱:۱۱
۹
چون من :))
بیا بغلم :))))

پاسخ :

آخیش،بالاخره یکی مثل منه*__*
بغغغغغل عزیزم:))
my life
۰۷ ارديبهشت ۲۱:۴۱
مورد ۱۶ واقعا تعجبم بر انگیخت:))

پاسخ :

این مورد برای خودمم عجیبه:)
وقتی فیلم پلیسی میبینم ، میگم هی چرا این روش به ذهن من نرسید؟ و میرم نقشه های جدید میچینم تو ذهنم:/
آمانیتا موسکاریا🍄
۰۷ ارديبهشت ۲۲:۵۴
واهایییی چقدر عجیب (=باحالی) نلی:/

الان دارم فکر میکنم رفتارای عجیب من در برابر تو چیزی نیست :دی نوشتنشون مایه ی سرافکندگیه اصن :دی

پاسخ :

😄خانوادمم همین اعتقادو دارن.
بنویس،خیلی دوست دارم بخونمش:))
جناب قدح
۰۷ ارديبهشت ۲۳:۰۲
سلام :)

خیلی جالب بود ... شما جزو عجایب بیان هستی !
هرچند با شناختی که ازتون دارم اینا در مورد شما خیلی عادیه ... خیلی

پاسخ :

سلام:)
الان اون حس کارآگاهیم گل کرد که شما از کجا منو انقدر دقیق میشناسید؟!
گلاویژ ...
۰۸ ارديبهشت ۰۵:۵۹
تو 4و 6 و 13 و 18 باهات تفاهم دارم
تو 1و2و5و 10و14و15و16و17و20 دقیقا نقطه ی مقابلتم :))) 

پاسخ :

اخ جون،فکر نمی کردم کسی باشه مقدمه بخونه*___*
اووه،چقدر زیاد شد:|
چارلی ‎‌‌‌
۰۸ ارديبهشت ۱۱:۴۸
منم همه مقدمه هارو میخونم :))) مخصوصا تو کتابای کمک درسی، مقدمه ها ببشتر از خود درس یادم میمونه اصلا :|

پاسخ :

منم -__-
خب اون نویسنده واسه مقدمه زحمت کشیده،چه معنی ای میده نخونیمش:)
آلاء .
۰۸ ارديبهشت ۱۲:۴۶
18دقیقا منم

پاسخ :

بزن قدش✋
آلاء .
۰۸ ارديبهشت ۱۲:۵۳
تو 4 6 7 8 9 10
17 و 18 دقیقا مثل همیم :)

پاسخ :

فکر نمیکردم کسی پیدا شه موقع ناراحتی بخوابه،کلی ذوق کردم:))
خیلی شبیهیم:)
آلاء .
۰۸ ارديبهشت ۱۳:۰۷
تازه گوشیمم خاموش میکنم میخوابم
اره برام جالب بود
مخصوصا تو مورچه و کپک الانم که مینویسم دلم میخواد بالا بیارم

پاسخ :

من میذارم رو سایلنت تا بیشتر حرص بخورن:-D 
اه اه منم میخونم چندشم میشه:(
آلاء .
۰۸ ارديبهشت ۱۳:۰۷
انقدر تفاهم برام جالب بود رفتی تو وبلاگ های مورد علاقم:)

پاسخ :

تو هم:))
این دوستی شد بهترین هدیه ی این چالش*__*
فلفل
۰۸ ارديبهشت ۱۷:۰۸

سلام:) 
عه منم بدون پتو نمیخابم:)
+از بستنی بدم میاد 
+عاشق خط خطی کردنِ کتابامم /: 

پاسخ :

سلام،یه مدت نبودی:)
نگو،من عاشق بستنیم:|
وای،من رو کتاب حساسم حتی کتاب بقیه.نکن اینکارو:(
ریزوریوس ❤:)
۰۸ ارديبهشت ۲۲:۵۸
آقا بسیار ممنون از دعوتت . منم دارم لیستم رو آماده میکنم:)). هر چی به ذهنم میرسه تو نوت پد مینویسم یادم نره:دی

۶: 😁😁

پاسخ :

خیلی خوبه،بنویس:))
میگم کتابای دانشگاه مقدمه شون خیلیه؟!!
اگه زیاده بعد اعلام نتایج مقدمه خوانی رو شروع کنم😄
ریزوریوس ❤:)
۰۸ ارديبهشت ۲۳:۰۶
والا من فقط مقدمه ی کتابام رو خوندم😑😂😂. خیلی زیاد نیست یکی دو صفحه فوقش.

پاسخ :

😄خوبه پس:)
فلفل
۰۹ ارديبهشت ۱۰:۳۱
سلام نلی جون:)
من همیـــشه میخونمت😁فقط کامنت نذاشته بودم😉همین

پاسخ :

سلام عزیزم:)
کامنت بذار،خوشحال میشم:))
هانیه
۱۳ ارديبهشت ۰۲:۳۲
منم تازگی ها دچار مورد 12 شدم نمیدونم چرت این جوریه دلیل اش رو میدونی؟؟

پاسخ :

دلیل من اینه که کل ۱۲سال تحصیلی مامانم منو با اسم صدا می کرد تا بیدار شم برای همین اینکار برام یادآور زجر بیدارشدن ساعت۶ونیم صبحه:||

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان