آخه چجوری من فداش نشم؟! :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

آخه چجوری من فداش نشم؟!

من چجوری قربون مامانی که ساعت۱۱شب زنگ میزنه میگه تو تلگرام خوندم امشب ساعت ۱۲ونیم تا ۳ونیم یه سری امواج میاد،گوشیت رو خاموش کن و از خودت دور بذار که چیزیت نشه،نشم؟

اون لحظه فقط یه لبخند شیرین زدم و تو دلم قربون صدقش رفتم،بهش گفتم نه مامان خودتو نگران نکن،اینا شایعه است:)

آخه چجوری برای بابایی که زنگ میزنه میگه میخوام برات گوشت بخرم بیارم، از اونجا گوشت نخر چون قصابی آشنا نیست ممکنه گوشت بد بهت بده، نمیرم؟

چطوری دوری داداشی رو که میذاره از وسیله هاش بی اجازه استفاده کنم، تحمل کنم؟

+دلم برای هر سه تاشون تنگ شده،انشاالله فردا میان پیشم*__*

+همه ی دوستام میدونن خط قرمز من،این سه نفرن.کسی چپ نگاشون کنه،با من طرفه:)

۱۱ نظر ۶ موافق ۰ مخالف
Va hid
۲۳ آبان ۰۱:۵۲
خدا خانواده خوبتو حفظ کنه!!

از همه جالبتر ،نگرانی مادرتون بود!

دلتون شاد

پاسخ :

ممنونم:)
آره کلا مامانم محبت کردنش یه مدل جالبیه، مثلا دبستان که بودیم،منو مجبور میکرد به داداشم الفبای انگلیسی یاد بدم:/
هدفشم این بود که رابطه ی من و داداشم خوب شه،چون اونموقع خیلی باهم دعوا می کردیم.
دل شما هم شاد
Ritalin 10mg
۲۳ آبان ۰۲:۲۴
عزيزم :)
هميشه دلاتون كنـار هم باشه
سالم و شاد باشين 💜

پاسخ :

ممنون عزیزدلم😍😘😘
سکوت عشق
۲۳ آبان ۰۶:۰۱
عالییییییی بود :)

پاسخ :

سپاس:))
ղმբმʂ .
۲۳ آبان ۰۹:۱۰
عزیزم چه خانواده ی مهربونی :)))

پاسخ :

😊😊
تاج بی بی
۲۳ آبان ۱۲:۲۵
خدا حفظشون کنه و برا هم نگهتون داره

پاسخ :

خیلی ممنون؛)
میم . الف
۲۳ آبان ۱۵:۰۸
خداحفظشون کنه. :)))
من خودم وحشتناک وابسته ی خونوادم هستم ! نمیدونم اگه دانشگاه رفتم یه شهردیگه چجوری دوریشونو تحمل کنم ! :'(

پاسخ :

ممنون عزیزم*__*
منم:(
الان که دورم ازشون،خیلی سخته خیلی:((
علی آقا:)
۲۵ آبان ۱۳:۱۰
سلام
مادرها،هراخباری بشنوندواون اخبارنگرانشون کنه
برای بچه هاشون نگران میشن
من اصلاًنمیتونم محبت های مادرموجبران کنم
خداهرسه روبرات حفظ کنه:)

پاسخ :

سلام،آره درسته:)
هیچکس نمیتونه این کارو بکنه،هیچکس.
خیلی ممنون.
آفتابگردون ...
۲۵ آبان ۲۱:۲۵
خداروبه عدد علمش شکر که زندگی با وجود تلخیاش این شیرینی های ناب رو هم داره:)

پاسخ :

خدا رو شکر:))
فلفل
۲۷ آبان ۱۴:۱۷
ایشالا همیشه سایشون بالا سرت باشه:))

پاسخ :

خیلی ممنونم:)
محمدباقر قنبری نصرآبادی
۰۲ آذر ۰۲:۳۳
مثلث مقدسی که وسطش شمایی!
:-)

پاسخ :

:))
چقدر مهم تعبیر شدم*__*
گلاویژ ...
۱۱ آذر ۰۷:۰۱
بمونن برات :) 
بمونی براشون :) 

پاسخ :

ممنون عزیزدلم😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان