زلزله! :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

زلزله!

شام میخوردیم که حس کردیم سرگیجه ی شدید گرفتیم،اول فکر کردیم مشکل از غذاست، یهو گفتم نه!!!پرده ها دارن تکون میخورن،زلزله است فرار کنید!

نفهمیدم چجوری شالمو سرم کردم و با بلوز و شلوار و بدون دمپایی پریدم تو حیاط.

یکم که وایسادیم،برگشتیم با آرامش ادامه ی شاممون رو خوردیم.

مامانم زنگ زد گفت اونجا هم زلزله اومده.بابام گفت ۷و۲ دهم ریشتر بود:|

من://

فکر می کردم یه پس لرزه ی ساده باشه آخه خونمون خیلی تکون نخورد،دم شاه گرم با این خونه هایی که ساخته:)

الان تو اخبار دیدم یه سری جاها خسارت وارد شده و برق و آب قطع شده.انشاالله همه ی مردم کشورم سالم و سلامت باشن:)

+با این وضعیت،فکر کنم ما تو خونمون پس لرزه ها رو اصلا حس نکنیم:))

۱۶ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
آرام :)
۲۱ آبان ۲۳:۱۱
بخیر گذشته :)


پاسخ :

آره واقعا:)
ته تغاری زمستـون❄ ...
۲۱ آبان ۲۳:۱۱
اینجاهم زلزله اومد:(
فکنم همه جااومده ://

پاسخ :

نصف ایران اومد فکر کنم:/
لادن --
۲۱ آبان ۲۳:۱۶
کانون زمین لرزه توی عراق 7 و دو دهم بوده تو ایران که خیلی کمتر بود
ولی خداییش وحشتناک بود.

پاسخ :

خیلی وحشتناک:(
خونه ی ما ساخت قدیمه و ضد زلزله است،با این حال خونه مثل یویو تکون میخورد:(
Fatemeh Aa
۲۱ آبان ۲۳:۱۷
منم الان تو خوابگاهیم که شاه ساخته😅اصن احساس نکردم زلزله رو 😂

پاسخ :

روحش شاد واقعا😁😁
Fatemeh Aa
۲۱ آبان ۲۳:۱۷
منم الان تو خوابگاهیم که شاه ساخته😅اصن احساس نکردم زلزله رو 😂

پاسخ :

:))
آی دا
۲۱ آبان ۲۳:۱۷
مام اصن حسش نكرديم:))

پاسخ :

پس مثل ما بی خبر از همه جا بودید:))
نرگس حسنی
۲۱ آبان ۲۳:۱۹
ابنجا نیومده :) خداکنه دیگه هیچ کجای دنیا نیاد "عطر گندم"

پاسخ :

الهی آمین:)
آرام :)
۲۱ آبان ۲۳:۲۹
فقط حواست به لوله بخاری باشه دقت کن گاز نشت نکنه!!!

پاسخ :

عزیزم😍ممنون که به فکرمی.
اینجا هنوز کولر روشنه:)
tiktik tiki
۲۱ آبان ۲۳:۳۳
فقط مادرامان بودیم:|

پاسخ :

خدا رو شکر:))
Ritalin 10mg
۲۱ آبان ۲۳:۵۳
شيراز تكوني نخورد ... 

خيلي ناراحتم :( خونه هاي كرمانشاهي ها خراب شده 
:'(

پاسخ :

خدا رو شکر عزیزم:)
منم:(
نگرانشونم،تو این سرمای هوا، آواره شدن.خونه هاشون آوار شد رو سرشون:(
بوف کور
۲۲ آبان ۰۰:۳۴
ما رو بدجوري لرزوند...بدجوري:///

پاسخ :

خداروشکر که سالمی عزیزم:))
میم . الف
۲۲ آبان ۰۱:۰۰
ماکه خیلی قشنگ حسش کردیم! :|||

پاسخ :

خیلی بده:((
میم . الف
۲۲ آبان ۰۲:۰۸
من که تجربه ی اولم نبود! :||| ازاین بدترشم دیدم متاسفانه! امیدوارم دیگه اتفاق نیوفته.

پاسخ :

من تقریبا بار اولم بود به این وضوح حسش می کردم.آمین
میم . الف
۲۲ آبان ۰۲:۱۹
گسل شهرماکه خطرناک ترین گسل ایرانِ! :'(

پاسخ :

مگه کدوم شهرید؟
Va hid
۲۲ آبان ۱۶:۱۱
وضعیت کرمانشاه اسفناکه

خدا صبر بده!!

پاسخ :

خیلی بده:(
خدا کمکشون کنه.
گلاویژ ...
۱۱ آذر ۰۶:۵۹
نمی دونستم طرفای شما هم زده :(

پاسخ :

یکم شدید بود ولی خسارت نداشت:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان