چه جمال جان فزایی ! که میان جان مایی ،/تو به جان چه می‌نمایی تو چنین شکر چرایی؟ :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

چه جمال جان فزایی ! که میان جان مایی ،/تو به جان چه می‌نمایی تو چنین شکر چرایی؟

وبت جزو اولین وب هایی که میخوندم هست،اولین کسی بودی که وبم رو دنبال کردی.

همیشه وبت رو می خوندم و تهِ دلم آرزو می کردم کاش با منم دوست بشی.

زمستونِ پارسال بود که باهم دوست شدیم،نمیدونی اون شب چقدر خوشحال بودم،انگار دنیا رو بهم دادن.

وقتی عکست رو دیدم تعجب کردم که چقدر شبیه همیم، چقدر ذوق کردیم که قیافمون کپی همدیگست:)

شب های زیادی با هم حرف زدیم، درددل کردیم،غر زدیم و شوخی کردیم.

تو این مدت،انقدر دوستیمون عمیق شده که حس میکنم چند ساله که می شناسمت.

تو نه تنها همدم تنهاییام بودی بلکه دوستای خوبت رو هم با من شریک شدی.منو با آرام و یاسمین زهرا و تیارا و مهندس پری و بقیه ی دوستای خوبت آشنا کردی.

دوستت دارم دوست خوبم،تولدت مبارک🎊

۹ نظر ۶ موافق ۰ مخالف
آرام :)
۰۷ آبان ۱۶:۱۴
تولدش مبارک:) 
🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈

پاسخ :

مبارک🎆🎆
🍁 غزاله زند
۰۷ آبان ۱۶:۱۵
تولدش مبارک 😆💟
شاید همزادین! 😉

پاسخ :

مبارک🎊🎉
شاید😊
آرام ..
۰۷ آبان ۱۶:۲۳
وااای نلیه مهربون^___^
تولدش مبارکمون *.*

عه جدی شبیه فاطی هسی؟:) قشنگیا ^.*

پاسخ :

:))
واقعا مبارکمون باشه😄
آره شبیهیم😎
من که تو رو ندیدم ولی حتما تو خوشگل تری😘😘
Va hid
۰۷ آبان ۲۲:۵۷
دوست خوب نعمته

پاسخ :

آره واقعا:)
هـمــسر :)
۰۸ آبان ۰۱:۱۱
دوسش داشتم نل تو این مدت شبی دو ساعت گریه میکردم 
تنها ارزوم فقط یبار دیگه بغل کردنش بود

پاسخ :

میفهمم چی میگی عزیزم.
انشاالله درست میشه همه چیز...
گلاویژ ...
۰۸ آبان ۰۳:۲۸
وای خجالتم ندین دیگه 🙈
چقدر ذوق کردم با این پستت :)) 
بمونیم برا هم:)) 😘😍😘😍😘

پاسخ :

تو چنین شکر چرایی؟😍
انشاالله😘😘
یک بلاگر
۰۸ آبان ۱۴:۱۷
مبارک باشه تولدشان

پاسخ :

مبارک باشه:))
سام نجفی نیا
۱۰ آبان ۱۰:۵۸
مبارک باشه 

پاسخ :

ممنون:)
غلامرضا ...
۱۲ آبان ۲۱:۴۴
با عرض سلام
تبریک میگم و انشالله شمع 120 سالیگیشون.
با آرزوی بهترینها...یاعلی

پاسخ :

سلام،خیلی ممنون:)
یا علی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان