آنچه در آزمون بر من گذشت :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

آنچه در آزمون بر من گذشت

صبح که وارد جلسه شدم،تو خواب و بیداری صندلیم رو پیدا کردم چون شب قبلش، بی خوابی داشتم و ۴صبح خوابیدم.

قبل از آزمون،از یه نفر راجع به کلاس های کنکوری اینجا پرسیدم،یه جایی رو معرفی کرد گفت اساتیدش پروازی ان و هر کلاس حدود۸۰ نفرن:/

هیچی دیگه کلا از کلاس رفتن پشیمون شدم، چون من باید همش سوال بپرسم از استاد و خب مسلما تو یه کلاس۸۰ نفری همچین چیزی امکان نداره.باید بگردم یه آموزشگاه دیگه پیدا کنم.

سوالا رو تا حدی که بلد بودم جواب دادم و خواستم از جلسه بیام بیرون که گفتن همه باید تا پایان وقت بشینن.

تا ۱۲ نشستم ولی خوب بود،اینجوری عادت می کنم که ۴ساعت یه جا بشینم😀

وقتی خواستم بیام بیرون،دختری که کنارم نشسته بود و امسال پیش دانشگاهیه،بهم گفت: وقتی سوالا رو نمیزنی چرا میای آزمون؟اصلا واسه چی میای؟

البته با یه لحن تندی گفت،جوری که شوکه شدم.

حقیقتش دلم شکست،خیلی بهم برخورد.بغض کردم و با خودم عهد کردم از آزمون بعد، بهش نشون بدم چرا میرم سر آزمون.

+خالم فردا عمل داره،براش دعا کنید:)

+حال دلتون خوب...

۱۱ نظر ۸ موافق ۰ مخالف
Ritalin 10mg
۰۶ آبان ۰۸:۳۶
اوهوع !
غلط كرد بيشعور !! ميدوني نلي اين طرف الان جوگير شده
لابد ٤ تا سوال ميزنه اونم با تقلبي :/ فك ميكنه شاخ شده

رو ب كسي نده ك بخاد اينجوري باهات حرف بزنه!
خودم يادمه نمره اول مدرسه ما الان هم باز پشت كنكوره
سر ازمون حتي مداد دستش نميگرفت 
فقط ازمون رو ميزاشت جلوش نگاه ميكرد هيچي هم نميزد !!
ب كسي ربطي نداره ! تند حرف زد ، تند جواب ميدادي
ب تو ربطي نداره!!


پاسخ :

میدونی من اصلا باهاش حرف نزدم،خودش یهو برگشت سمتم و حرف زد.
حق با توعه،باید جوابشو میدادم.
آقای ربات
۰۶ آبان ۰۹:۰۶
تراز ؟ رتبه ؟ درصد ها  ؟ 

پاسخ :

😀
خوب بود:)
این مدت فقط زیست خوندم که تونستم۵۷درصد بزنم*__*
آقای ربات
۰۶ آبان ۱۱:۴۹
فقط زیست زدید یعنی ؟ 

پاسخ :

نه:)
Ritalin 10mg
۰۶ آبان ۱۱:۵۴
واقعا ك ! عصباني شدم
بعضيا انگار ننه بابا نداشتن ك هيچ قراره بود سقط هم شن
انقد گند بالا اومدن ...
نلي اصلا اون جاي جديد ك ميري با كسي حرف نزن
واسشونم غريبه اي؛ اين طوري واسه روحيت بهتره
اگ ديدي مزاحم هم داري ب بهونه اي جاتو عوض كن
آفتابي ، هوايي، گرمي سردي هر چي!

من خودم سر ازمون ها ب پشتيبانم ميگفتم جامو عوض كن
مثلا ميگفت چرا ميگفتم فلاني نشسته كنارم بدم مياد ! 
خييلي راحت :/

هيچ چيزي نلي ارزش بهم ريختن ارامش تو نداره
بزار دلت خنك شه جواب همه رو بده
و فك نكن پر رو بازيه .. 

پاسخ :

وای چقد دوست دارم ببینمت حسابی بغلت کنم وقتی اینجوری حرص میخوری😀
چشم عزیزم،از این به بعد با هیچکس حرف نمیزنم😎
آرام ..
۰۶ آبان ۱۳:۳۲
نلی ب آشنای خودتم رو نده ک اینجور باهات بحرفه چه برسه ب یه غریبه
جوابشو میدادی :)

انشاالله موفق باشی رفیق:)

پاسخ :

نمیدونم چرا جوابشو ندادم:(
ممنون رفیق جان:))
فلفل
۰۶ آبان ۱۳:۴۰
چـــه دختر پر روووویی/:
وا؟ اصن به کسی چه؟؟؟؟ عجبا /:
اهمیت نده:) 
موفق باشی عزیزم:)))

پاسخ :

خیییلییی:/
انگار از جیب اون پول آزمون رو دادم:|
ممنون عزیزم*__*
🍁 غزاله زند
۰۶ آبان ۱۵:۲۰
راست میگه دیگه نلی! 😠 دختر خوبی باش! عه!😂
هدف تو بزرگه پس به تلاش زیادی نیاز داره...
بخون.مهم اینه که به بهترین شکل ممکن بری جلو.پس بخون و فقط روی یه درس زوم نکن.بلند پروازی به پروازی بلند نیازمنده! ;) 
موفق باشی عزیزم 8) 

پاسخ :

😁😁چشم چشم.
بلند پروازی به پروازی بلند نیازمنده!
این جملت رو می نویسم میذارم جلوی چشمم:))
ممنون گلم*__*
tiara .n
۰۶ آبان ۲۰:۲۴
من جاي تو بودم يه چيز حسابي بار دختره ميكردم😐😐ايييش
حرفش مهم نباشه برات فقط اين مهم باشه كه پاي قول خودت بموني و حرفتو ثابت كني❤️❤️❤️

پاسخ :

من خیلی بی سر زبونم:((
یاسمین زهرا غریب
۰۷ آبان ۱۱:۳۷
ببین نلی منم کلاس استادای پروازی رو میرم توشهر ما  ۱۰۰ نفره ست کلاسا.اما وجدانا عالیه.
منکه پشیمونم چرا چند سال پیش نرفتم این کلاسا...
البته خوده استادا ها هم مهمن.من رزمندگان میرم.اگه بدونم کدوم شهری شاید بتونم بگم استادمونم اونجا میاد یا نه

پاسخ :

من فقط برای ریاضی و شیمی پیش کلاس میخوام.
این لیست اساتیدشه:
ریاضی: محمدی.        زیست:رضایی.      فیزیک:بهزادی نیا 
شیمی:درگاهی.          عربی:تاج بخش.    زبان:مصلحی
معارف:قدمیان.          ادبیات:شاهین زاد
یاسمین زهرا غریب
۰۷ آبان ۱۸:۰۹
برای ما اینا نیستن.
شیمی شمس
فیزیک حنیفه
ریاضی چراغی.
فوق العادهن

پاسخ :

چه حیف:(
سام نجفی نیا
۱۰ آبان ۱۱:۰۰
موفق باشی عزیز

پاسخ :

ممنونم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان