در دست تعمیر:) :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

در دست تعمیر:)

حس کردم فضای وبم یکم تکراری شده،برای همین یک سری تغییرات انجام دادم.

یه دوست هم آدرسم رو داشت که میخواستم گمم کنه برای همین آدرسمم تغییر دادم:)

+نتایج دانشگاه آزاد اومد.

+کاش نتایج سراسری زودتر بیاد از تیارا و شاتوت و بقیه ی دوستام شیرینی بگیرم😀

+راستی بابت پست قبلی از همه ی دوستانی که نگرانم شدن معذرت می خوام،حالم خوب نبود و فقط با نوشتن آروم می شدم:)

از دیشب انقدر دلگرم به بودنتون شدم که کل غصه هام رو فراموش کردم.

مرسی که هستید🌸💐

۷ نظر ۴ موافق ۱ مخالف
tiara .n
۲۳ شهریور ۱۴:۵۶
وب نو مبارك

واي بياد من همه بيانو دعوت ميكنم به صرف بريوني😂😂

پاسخ :

ممنون😊
پس خداکنه زود بیاد😄
Dr. Ema
۲۳ شهریور ۱۵:۰۹
خوشحالم که حالت خوبه
امیدوارم همه دوستای خوبمون اون رشته ای که میخوان قبول شن

پاسخ :

از محبت های شما حالم خوب شد*___*
انشاالله...
یاسمین زهرا غریب
۲۳ شهریور ۱۶:۴۲
ایشلا به رشته دلخواهت میرسی عزیزم

پاسخ :

متشکرم:)
احسان ..
۲۳ شهریور ۱۹:۲۵
خواهش میکنم

پاسخ :

:))
Shahtot 🍇🍇🍇
۲۳ شهریور ۲۱:۴۱
نلی جان منظورت از تمشک من بودم o____0
خخخخخخ :)))) عزیزم من شاتوتم :))
امیدوارم که به هدفای قشنگت برسی عزیزم :))💚😘😍

پاسخ :

وااای آره،الان درستش می کنم😄😄
معذرت😁😁
ممنون عزیزم.
ʜᴀᴅɪs :)
۲۳ شهریور ۲۲:۵۹
به به
خیلی یــم خوب:)))

پاسخ :

😊😀
soolin :)
۲۴ شهریور ۱۹:۴۱
چقدر خوب.کاش منم وقت کنم اینکارو انجام بدم.:)

پاسخ :

آره یکم وقت میبره:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان