اندر عجایب دین و زندگی خواندن :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

اندر عجایب دین و زندگی خواندن

دارم دینی میخونم،اثرات رعایت پوشش اسلامی توسط زن رو نوشته که من میخونم و متعجب میشم:/

اثراتش برای زن:افزایش احترام زن به دلیل وقار و سنگینی وی/کم شدن مزاحمت افراد فاسد و مزاحم ونگاه تعرض آمیز آن ها به وی/بیشتر شدن آرامش روانی به علت کم شدن نگاه ها به سمت او/(این از همه مهم تره خخخ)افزایش موقعیت ازدواج برای دختران با وقار و سنگین به علت اطلاع یافتن پسران از عفاف آن ها😐

اثراتش برای مرد:کم شدن التهاب و هیجانات جنسی و عطش روحی/کنترل بیشتر مرد بر قوه ی خیال خود به دلیل مواجه شدن با صحنه های شهوت انگیز/بازده بیشتر مرد در کار،تحصیل،پژوهش به علت آرامش روانی بیشتر😕

+هرگونه برداشت از مطالب بالا آزاد است.

+دختران دم بخت،چادر و حجاب بازکننده ی بخت شماست:/

+خواهرم حجابتو رعایت کن که برادر بتونه تو کار و تحصیل و پژوهش هاش پیشرفت کنه:/

۱۶ نظر ۵ موافق ۰ مخالف
لیمو جیم
۲۰ خرداد ۱۳:۲۷
عجب:)

پاسخ :

بعله:)
متـ ـین
۲۰ خرداد ۱۳:۲۹
راست میگه دیگه :|
من کنکور قبول نشدم تقصیر روسری شماهاست -_-

پاسخ :

حله امسال قبول میشی...با این پست همه ارشاد میشن
متـ ـین
۲۰ خرداد ۱۳:۵۰
نگووووو :(

آخه همه ارشاد بشن من به چه امیدی برم دانشگاه اصن؟؟ خخخخخخ

پاسخ :

اینم یه جنبه ی دیگشه خو:/
خدایا همکلاسی های اینو ارشاد نکن:/خوبه؟
متـ ـین
۲۰ خرداد ۱۳:۵۸
آدرس وبلاگ اشتباه ثبت شد -_-
بزن عدم نمایش آدرس وبلاگ. مرسی عه

پاسخ :

چگونه؟؟
تاییدش نکردم کلا...عجب وبلاگ باحالیه:دی
آرام ..
۲۰ خرداد ۱۴:۰۵
متین نگران نیاش ما قبل کنکور رعایت میکنیم ک قبول شی بعدش ب فرم عادی برمیگردیم:-D

پاسخ :

:))اینم خوبه
متـ ـین
۲۰ خرداد ۱۴:۱۲
ایول! آرام خیلی خوب آدمو درک میکنه خخخخخ :))

پاسخ :

اوهوم...برو دعا کن همکلاسیاتم درکشون بالا باشه😀😀
متـ ـین
۲۰ خرداد ۱۴:۱۳
آره وبلاگ باحالیه ولی آخرین مطلبش برمیگرده به 19 دی 95 و دیگه هم احتمالا آپدیتش نمی کنم :|

پاسخ :

چرا؟؟؟خوبه بنظرم ادامش بده
متـ ـین
۲۰ خرداد ۱۴:۱۹
همه درکشون بالاست


جوک گفتم، بخند :/

+ خوب هست اما سخته!!! و همین طور وقت گیر

پاسخ :

😕😟😁
بعد کنکور وقتت آزاد میشه خو
🍁 غزاله زند
۲۰ خرداد ۱۴:۲۸
توی قرآن در همان دینیِ مذکور هم نوشته اول مرد باید نگاهش رو‌ کنترل کنه و حجاب و پوشش رو رعایت کنه،بعد زن... 😁 به ما چه؟! اصلا مرگ بر کنکور😂😰
بخـوان که روزِ موعود نزدیک است 😱😱😱
من برم بخـونم.. 😐
موفق باشی 😊💛

پاسخ :

مرگ بر کنکور😀😀
آخه ازدواج و کار و تحصیل و حجاب و..عجب!!!
بوخون دوستم...موفق باشی😘
محمدرضا ...
۲۰ خرداد ۱۴:۵۲
خیلی پست جالبی بود ... :)))))))

پاسخ :

:))
خانمِ میم
۲۰ خرداد ۱۵:۲۰
حجاب رو از دید مذهبی نباید دید.
درواقع موضوعی که خیلی مهم هست آسیبِ اجتماعیه!
امیدوارم فیزیولوژی رو مطالعه کنید در آینده.با ساختارها بیشتر آشنا بشین تا بدونین این تدابیر بیراه هم نیستن :)
تمامی این مواردی که گفته شده نتیجه و بازده آسیب های اجتماعیه.الان در بیشتر دانشگاه های آمریکا پوشیدن ساپورت برای دانشجوهای دختر و بلند کردن مو برای دانشجوهای پسر ممنوعه.
البته هرچند هر چادری با عفاف و حجاب نیست ولی این ربطی به مفهوم حجاب و اثری که رو جامعه میذاره نداره.
حجاب فقط چادر نیست.چادر یه نوع پوششه فقط.


پاسخ :

خب حرف منم همینه که حجاب فقط چادر نیست...ولی یه سری ها اصرار دارن که فقط چادری ها عفاف دارن،باور نمیکنن که مانتویی ها هم حجاب و عفاف دارن.
خیلی ممنون از نظرت:))
عاشقان ریاضی ....
۲۰ خرداد ۱۷:۳۱
خخخ چه باحال بود
(:

پاسخ :

:)
kerman man
۲۱ خرداد ۰۰:۰۹
خانم دکتر آینده سلام
مواردی که در این پست اشاره فرمودین پربیراه هم نیست .
اگه پوشش اسلامی به مفهوم واقعی کلمه رعایت بشه بانوان رو از برخی آسیب های اجتماعی حفظ می کنه .
فرمایش شما رو قبول دارم . صرف چادری بودن به معنی عفاف داشتن نیست .
ولی بزرگان ما چادر رو حجاب و پوشش برتر می دونن .
البته چادر !!!
نه هر چادری .

توضیحات خانم "میم" در مورد پوشش خانم ها جالب بود .

"گجوز خیر اولسون"

پاسخ :

سلام....ممنون از نظرتون...کاملا درست میگین
"سیزینا گجوز خیراولسون"
فرکانس انار
۲۱ خرداد ۱۲:۱۶
سلام ...

به نظر خودم میشه چندتا عبارت دیگه هم به این نوشته ها اضافه کرد :)

یکیس مثلا

1- حجاب باعث زیبایی میشه ... باور کنید راست میگما ... دیدم خیلی از پسرا این نظر رو دارن ... میگن آدم میره تو خیابون ولیعصر کسی به دلش نمیشینه اما حالا برو مثلا امام زاده صالح ، آدم دلش میخواد آدرس خونه همه رو بگیره :))

2- دیگه بقیه اش بمونه:))


پاسخ :

سلام
با نظرتون موافقم:)
منم دخترای باحجاب رو بیشتر از دخترای بدحجاب دوست دارم البته منظورم از حجاب صرفا چادر نیست،خیلی از چادری ها حجاب ندارن متاسفانه.
شبنم بیقرار
۲۱ خرداد ۱۳:۳۴
سلام
همه اینا رو ولش کنید...
اصلا هیچی بهتون نمیدن همه امتیازای اجتماعی رو هم ازتون میگیرن. خیلی هم زشت میشید...
اما خدا رو راضی می کنید!

کار خوب رو فقط باید به خاطر خدا انجام داد.
این که کی باید چه کار خوبی هم انجام بده مهم نیست. این که کار خوب من چه تاثیری روی دیگرون میذاره هم خیلی مهم نیست. مهم اینه که: 1. من چه کار خوبی باید انجام بدم؟
2. خدا از کار خوب من راضی میشه یا نه؟
همین...

پاسخ :

سلام....اسکار بهترین کامنت به شما میرسه😍😘😘
خیلی به دلم نشست:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان