چرند و پرند :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

چرند و پرند

+ سوالای ماتریس واقعا انقد سادن یا دارن مسخره بازی در میارن؟😐

+بالاخره غول زیست دوم ینی قلب رو تموم کردم،آخیییش

+هوراااااا پرسپولیس صعود کرد😍

+استقلال دیروز  بازم علاقش رو به عدد ۶ نشون داد😅😂

+ماه رمضون عزیز خواهشمندم آرومتر برو...لامصب کنکور نزدیکه توروخدا امسال طولانی شو

+ دندونم رو روکش کردم،بابام دفترچه بیمه ام رو با عکس قبل و بعد روکش برده دفتربیمه که تحویل بده یه درصدی از هزینش رو بهمون برگردونن،مسوول بیمه قبول نکرده گفته باید خودش(ینی من)بیاد دندونشو ببینم😶

خلاصه اگه یه دختر خسته و خوابالو رو با دهن باز تو دفتربیمه دیدید بدونین اون منم(اخه بعد سحری تا صبح درس میخونم صبح تا ظهرمیخوابم،دفتربیمه هم فقط صبح بازه)

+بانو لبخند جان نمیای!؟؟؟دلمون تنگید خو

+آها راستی بازم اگه دختری رو دیدین که تو خونه سویشرت تنشه و هیتربرقی کنارش روشنه و تا کولر روشن میشه خودشو پتوپیچ میکنه بازم اون منم:/

+به حدی از جوراب پوشیدن متنفرم که همیشه تو مهمونیا جورابامو جامیذارم آخه تا میرسم یواشکی جورابامو درمیارم اما محاله برم خرید و جوراب نخرم:/

مسلما ازم بپرسن بریم بیرون چی بخریم!؟میگم جوراب:)خو چیکار کنم جورابا خوشگلن

تا حد ممکن هم سعی میکنم جوراب اسپورت مچی بخرم فقط

+اگرم راجبه غذا ازم نظر بخواید فقط یه چیز میشنوید:لوبیاپلو پر از لوووبیا

+دکتر برام زینک و قرص آهن تجویز کرده ولی وقتی میخورم حالت تهوع شدید میگیرم،به دکترحالتمو گفتم،گفت احتمالا به آهنه توی قرص حساسیت داری:/

ینی بدنم تا این حد خنگه...آخه معده ی عزیز من به این آهن احتیاج دارم توروخدا خنگ بازی در نیار😠

+رفتم آمپول تقویتی بزنم با پرستار حرف میزدم رسیدم به بحث قرص آهن،گفت منم مثل توام،من شربت آهن(همون که دندون بچه ها رو سیاه میکنه)رو خوردم بهم ساخت توهم اونو بخور😒

+ببخشید چرت نویسی کردم


۸ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
لیمو جیم
۱۰ خرداد ۰۳:۴۸
من عاشق بخش قلبم:)
:))) اخه بیمه هم باید دندونتو ببینه؟چرا این مدلی ان اخه 
عجب تفاوتی!من بدون جوراب اصلا نمیتونم °_°

پاسخ :

منم میدوستمش ولی خب حجمش و تستاش خیلی زیاد بود:/
حالا انگار نبینن  من تقلب میکنم با دفترچه ی خودم برا یکی دیگه روکش میذارم
واقعا عجب تفاوتی!!
Man Mobham
۱۰ خرداد ۰۵:۰۱
خخخخخخخخ.نه ماتریس آسونه بابا.از قلبم که دیگه من چیزی نمی گم.منم سیوشرت تنمه.

پاسخ :

چه تفاهمی:))
یک عدد منِ سرکش ...
۱۰ خرداد ۰۵:۵۴
تو به قلب جانِ من گفتی غووووووول؟ 

پاسخ :

:))
منظورم حجمش بود خوچرا میزنی😀
fafa 4026
۱۰ خرداد ۲۰:۳۴
سلاااااااام خوبی؟
میشه وب منو دنبال کنی ؟؟؟خواهههههههش
دنبالی منم دنبال کن مرسی:))))

پاسخ :

سلام ممنون
دنبال شدی:))
آرام ..
۱۱ خرداد ۱۶:۱۳
ماتریس زیادی خودشو ساده گرفته :)))

قلبم واقعا قلب آدمو بدرد میاره :))

پاسخ :

☺😉
Fatemeh Aa
۱۲ خرداد ۲۲:۵۸
آغا اگه اینا جزو چرندیات محسوب میشن، وبلاگ من سرتاسر چرندیاته فقط😕😕😕😕😕😕😑

پاسخ :

😶
ن اتفاقا من وبلاگتو خیلی میدوستم،آرزومه یه روز مثه تو از آنا و بافت و بیو بنویسم و غر بزنم😭
Fatemeh Aa
۱۳ خرداد ۱۰:۵۴
ممنون. لطف داری.
ایشالله به آرزوی خویشتن برسی:))
ولی حس می کنم جز کنکوری جماعت چرت و پرتام واسه هیچ کس دیگه ای حالب نیس😢😢😢
باز خدا رو شکر کنکوریا هستن که وبلاگم رو بخونن:)
مرسی که هستین:)))))
به امید موفقیتتان:)

پاسخ :

باز به نوشته هات گفتی چرت و پرت؟😡
تو هم مرسی که هستی:))
موفق باشی خانوم دکتر مهربون😘😘
محدثه
۱۷ مهر ۰۲:۰۵
اخ اخ منم عاشق لوبیا پلو هستم

نلی (:
خیلی ازت خوشم اومده
خون گرمی و خودتو نمیگیری
یه چن تا پستاتو خوندم خیلی باحالی رفیق
ایشالا سال بعد این موقع جدی جدی دکی صدات کنیم( آیکون قلب)

پاسخ :

اصن لوبیا پلو عشقه😍😍
:)) باحالی از خودته عزیزجان:))))
انشاالله... 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان