این افطاری های دلچسب :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

این افطاری های دلچسب

مسجد شهرمون ۳،۴ساله یه رسم خیلی خوبی داره...

ظهر بعد از نماز،سبزی خوردن میارن و نمازگزارایی که مایلن بعدنماز میمونن تا سبزی پاک کنن،غروب هم بلافاصله بعد از اذان مغرب نماز میخونیم و میریم سر سفره های افطار مسجد میشینیم،وقتایی که هوا خوب باشه تو حیاط کنار مرقد شهید گمنام نماز رو میخونیم وبرای افطار میریم داخل مسجد.

افطارشم با این که سادست اما خیلی میچسبه:نون و پنیر و سبزی و خرما وچای داغ(البته سال های قبل سوپ و آش و عدسی هم میدادن امسال فعلا در همین حده)

روز به روزم به تعداد نمازگزارا اضافه میشه جوری که آخرای ماه رمضون جا پیدانمیکنی سرسفره بشینی،شب های قدر دیگه افطاری نمیدن و بجاش برای سحری غذا میدن به همه:)

امشب برای اولین بار تو ماه رمضون امسال رفتم مسجد،خیلی سبک شدم سر نماز برای همتون دعا کردم..

+بغل دستیم تو صف نماز یه سجاده ی ناز داشت که کاردست خودش بود منم ازش اجازه گرفتم عکسشو گرفتم که به شماهم نشون بدم*عکس*

+نماز و روزه هاتون قبول باشه...برای منم دعا کنید😉

۶ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
لیمو ...
۰۸ خرداد ۱۰:۴۳
محتاجیم به دعا 

پاسخ :

🌸🌸
آرام :)
۰۸ خرداد ۱۳:۵۰
خوشبحالت :)
برام منم دعا کردی ؟؟ 😊

پاسخ :

:))
اوهوم برای همه ی دوستای وبلاگم دعا کردم:)
Fatemeh Aa
۰۸ خرداد ۱۳:۵۳
سلام 
ادرس جدیدم^_^

پاسخ :

سلام:)
خیلی ممنون
خانمِ میم
۰۸ خرداد ۱۴:۴۰
ای جانم...شهیده گمنام...

پاسخ :

شب های قدر همیشه میرم پیشش و شمع روشن میکنم...خیلی انسان بزرگیه بنظرم
Man Mobham
۰۹ خرداد ۰۹:۵۹
محتاجیم به دعا

پاسخ :

🌸💕
لادن ..
۱۳ خرداد ۱۶:۵۹
نماز روزه هات قبول باشه
التماس دعا
انشالله شما هم حاجت روا باشید

پاسخ :

ممنون:))
محتاحم به دعاهای خوبتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان