دوست :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

دوست

دوست عجب امنیت خوبی ست!

میتوانی با او خودِ خودت باشی!

میتوانی دردهایت را-هرچندناچیز،هرچند گران-بی خجالت با او در میان بگذاری!

از حماقت هایت بگویی...

دوست انتخاب آزاد توست،اختیار توست!

نامش را در شناسنامه ات نمی نویسند،

نامت را در شناسنامه اش نمی نویسند!

دوست عرف نیست،

عادت نیست،

معذوریت نیست،

دوست از هر نسبتی مبراست!

دوست سایبان دلچسبی ست تا خستگی ات را با او به فراموشی بسپاری

__________________________________________

این روزها دلم لک زده برای یه دوست..یه دوست که بشینیم رودرروی هم،فارغ از دنیا چای بنوشیم وبخندیم و بخندیم

حتی به یک آشنای مجازی هم راضیم این روزها...کسی از جنس من و با دغدغه هایی از جنس دغدغه هایم،که آخرشب چت کنیم و بغض هایمان را فروبریزیم و با لبخند وامید برای آینده ی روشنمان تلاش کنیم

آه..دوست..چیزی که این روز ها جای خالی اش در زندگیم بدجور توی ذوقم می زند

 

۴ نظر ۵ موافق ۰ مخالف
نویسنده عشق
۰۹ ارديبهشت ۱۳:۱۱
دوست ...
کسی که بی دقده و ترس از قضاوت شدن بتوین باهاش حرف بزنی و راحت باشی کاش به اعتمادهایی که کردیم خیانت نشده بود :)
دلم خواست D:

پاسخ :

خدا یه دوست خوب قسمت کنه:(
من .
۱۱ ارديبهشت ۰۶:۴۲
آدم است دیگر 
گاهی دلش هوای دردودل با دوست را می کند... 

پاسخ :

آدم است دیگر...
محمد
۱۴ ارديبهشت ۲۳:۱۲
سلام
دلتنگتان بودم نمی دانستم دیگر بلاگفا پست نمی گذارید خوشحال شدم

پاسخ :

سلام...ممنون:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان