عاااااااشقم بمون همیشه :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

عاااااااشقم بمون همیشه

عااااشقتم بمون همیشه

باورم همیشگی شه

فرق بود ونبودت

فرق مرگ و زندگیشه

عمیقا شادمهر و آهنگاشو دوست دارم...پرستیژش عاالیه

چند وقت پیش خوندم که گفته بعد مرگش بسوزوننش و خاکسترش رو به دریای آرام بریزن...

بنظرم شاید میخواد آرامش دریای آرام روح اونم آروم کنه...

من با دیدن چهره ی دو نفر به طور عجیبی آروم میشم...لیلا حاتمی عزیز و شادمهر دوست داشتنی

                             

   

+ترانه ی بالا:آهنگ"همیشگی"از شادمهر

۴ نظر ۵ موافق ۲ مخالف
هدی
۰۶ اسفند ۲۱:۲۳
سلام
تو برا ریاضی فیز یک چیکار میکنی؟
دی وی دی های کنکور اسان است داری؟ راضی هستی؟
من واقعا برا تهیه دی وی دی سردرگمم

پاسخ :

سلام
ن کنکورآسان نیست اشتباه نکن..من نداشتم ولی دوستم کهdvdکنکورآسان است رو داشت نتیجه ی عکس گرفت روز به روز افت میکرد اصلا خوب نیس
من از روی درسنامه و جزوه میخونم...برای ریاضی جامع مهروماه خوبه بنظرم
برتی فیزیک هم قبلا کلاس کنکوررفتم از رو جزوه ی اون و درسنامه ی نشرالگو میخونم
اگهdvdمیخوای،dvdهای آموزش جامع قلمچی (رهپویان دانش واندیشه)خوبه من زیستش رو داذم برای جمع بندی خیلی خوبه مدرسش علی کرامته:))
Al i.
۰۷ اسفند ۰۷:۲۰
آهنگ هایی که تو ایران خوند عالی بودن و آهنگ های توی خارج خونده اش رو خوشم نمیاد.هنوز کاست نوار صوتیش رو دارم از اون موقع ها. :)
به جان خودم توی ایران خیلی ترانه های قشنگی میخوند ولی خارج نه.
توی خارج رفته و یا سیاسی خونده از آزادی و یا همش عشقی و حزین
اما توی ایران چی میخوند:
یه معنی تازه میدی
به شعر دلسپردگی 
با تو چه سبز و روشنم
بی تو محاله زندگی

ریتم رو داشتی؟

حتی غمگینای اون زمونش هم ناله نمی کرد مثل الانش و طراوت داشت.الان اکثرا آهنگاش رو گوش میدم چیزی برای فایل گلچینم درنمیاد.آخه از هر خواننده یه تو یه فایل گلچین کردم برای خودم.

برای مثال آهنگ غمگینی که تو فیلم پر پرواز خوند اشکم در اومد
وجدانا خیلی تاثیر گذار تر بود و متن ترانه هاش غنی و مؤثر بود؛

آهنگ علامت سوال:

یه پنجره با یه قفس یه حنجره بی هم نفس
سهم من از بودن تو یه خاطرس همین و بس
تو این مثلث غریب ستاره ها رو خط زدم
دارم به آخر میرسم از اونور شب اومدم
یه شب که مثل مرثیه خیمه زده رو باورم
میخوام تو این سکوت تلخ صداتو از یاد ببرم
بذار که کوله بارمو رو شونه ی شب بذارم
باید که از اینجا برم فرصت موندن ندارم
داغ ترانه تو نگام شوق رسیدن تو تنم
تو حجم سرد این قفس منتظر پر زدنم
من از تبار غربتم از آرزوهای محال
قصه ی ما تموم شده با یه علامت سوال
بذار که کوله بارمو رو شونه ی شب بذارم
باید که از اینجا برم فرصت موندن ندارم

اصلا ترانه داره داد میزنه من خوب سروده شدم.
این ترانه هم وزن داره هم قافیه داره هم محاوره

ولی ترانه های الانش تکراری و سطحیه انگاری:(

با ترانه های الانش و مدل ناله وار خوندش خوشم نمیاد.
اصلا ناله هم نکنه متن ترانه هاش مثل قبل نیست دیگه.

پاسخ :

😊آره ترانه های ایرانش معرکن
این همه فاطمه هست و این همه فاطمه نیست
۱۱ اسفند ۱۹:۳۰
تو اهگگاشم ارامش عجیبی هست ...
وای این لیلا حاتمیا تو کلاس زبان ما یکی بود خیلی شبهش نمیتونستم نگامو از روش بر دارم☺

پاسخ :

آره اصا انگار خدا اینا رو از جنس ژلوفن آفریده بلکه هم بهتر:))
هدی
۱۸ اسفند ۱۹:۲۰
سلام خوبی؟
بابا این ماراتن اصن اونی نیس که من فکر میکردم یا تو کانال میدیدم 
مشاور من دکتر میرزایی هست 
تو راضی ای از ماراتن؟
فک کنم کلا باید قید مشاور رو بزنم 
شانس ندارم تو مشاور

پاسخ :

سلام ممنون
من مشاورم خود دکتر بهرامی بود 
تا وقتی با برنامش پیش میرفتم عالی بود اما الان یه مدته کلا از درس دور شدم
طرحی که من شرکت کردم از تابستون شروع میشد از طرحای جدید و مشاورای دیگه خبرندارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان