نتیجه ارشد :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

نتیجه ارشد

نتیجه نهایی کنکور ارشد اومد

با اینکه چیزی نخونده بودم ولی رتبم برای دانشگاه آزاد خوب بود

روانشناسی بالینی آزاد قبول شدم

تا همین الان درگیر جواب تبریک دادن و قول شیرینی بودم

الان؟ گریه میکنم

ترکیبی از استرس و شادی و غمم

حال عجیبی دارم

فعلا باید منتظر نتیجه استعداد درخشان هم بمونم، اگه با اون واحد بهتری قبول شدم بین این دوراهی میمونم که استعداد برم یا همین رو؟

۵ نظر ۴ موافق ۱ مخالف
Me ^_^
۱۳ شهریور ۰۶:۵۸

موفق باشی نلی جون 💜

با آرزوی بهترین ها :)

پاسخ :

ممنون عزیزم😘
همچنین برای تو
مه سو
۱۳ شهریور ۰۸:۵۷

تبریک، تبریک و تبریک

ان شاالله موفق باشی همیشه

پاسخ :

ممنون مه سو جان😍😘❤️
🍁ا لهه
۱۳ شهریور ۱۱:۴۸

مبارکه😍😍😍

ایشالا هر کدوم رو رفتی موفق باشی:)

پاسخ :

ممنون عزیزم😘❤️
جواب استعداد اومد، شمال قبول شدم🥲 فکرشم نمیکردم
همین با آزمون رو میرم، نزدیک تره
آلاء ..
۱۶ شهریور ۱۷:۰۱

موفق باشی عزیزم

شنیدم شهریه ثابت بالینی شده15ملیون

پاسخ :

ممنون گلم❤️
آره منم شنیدم اما تا انتخاب واحد نکنیم دقیق مشخص نمیشه
آلاء ..
۲۱ شهریور ۱۴:۲۴

پارسال که دوستام بودن 9ملیون بود

خیلی شهریه ها بالاست متاسفانه

درقبالش اموزشی هم دریافت نمیکنیم

پاسخ :

امسال بیشتر هم شده
باید برم بعد میام در مورد سطحش میگم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان