بهار من بود آنگه که یار می آید :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

بهار من بود آنگه که یار می آید

چه بهار دلگیری...اصلا بهار همیشه دلگیر بوده، نمیدونم چرا بقیه انقدر ذوق اومدنش رو دارن‌.

چه ذوقی داره شروع یه سالِ دیگه بدونِ تو؟!
چقدر رنگ سبزِ این روزهای شهر تو چشم میزنه و حالمو بد میکنه‌.
راستی بهت گفته بودم فصل بهار اذیتم میکنه؟ بهار هیچوقت مالِ من نبوده، درست مثل تو.
اگه یه روز خواستی بیای، بهار نیا.... پاییز بیا، وقتی دارم پا به پای طبیعت برات میبارم بیا، وقتی امید مثل پرنده ها از دلم کوچ میکنه بیا، وقتی هوای دلم ابری و تیره است بیا‌.
بذار همه بفهمن بهارِ واقعی تویی؛ رنگین کمان، انحنای قشنگِ لب های خندون توعه.
ولی نه...نیا.... نازنینم می ترسم بیای و زیباییت حرفِ مردم بشه... می ترسم بازم تو خیل عاشقات منو گم کنی...می ترسم بازم به چشمت نیام...
میبینی حالم چه برزخیه؟ میگم بیا و میگم نیا... ولی تو همیشه حرفت، حرف بوده‌‌‌...گفتی ‌‌‌‌‌‌‌منو نمیخوای و پای حرفت وایسادی.
باشه عزیزم، نمیگم منو بخواه ولی همیشه خوب باش عشق دوردست های من...
 
+تیتر از هوشنگ ابتهاج
۸ نظر ۹ موافق ۰ مخالف
مرتضا دِ
۲۶ فروردين ۱۰:۱۵
گفتی این بهار بهار من نیست یاد شعری از مولوی افتادم که خیلی فکرمو مشغول کرد:

همچو خادم دان مراعات خسان

بی‌کسی بهتر ز عشوهٔ ناکسان


در زمین مردمان خانه مکن

کار خود کن کار بیگانه مکن


کیست بیگانه تن خاکی تو

کز برای اوست غمناکی تو


تا تو تن را چرب و شیرین می‌دهی

جوهر خود را نبینی فربهی


گر میان مُشک تن را جا شود

روز مردن گند او پیدا شود


مُشک را بر تن مزن بر دل بمال

مشک چه بود نام پاک ذوالجلال


ادامشم اینجاست:

https://ganjoor.net/moulavi/masnavi/daftar2/sh9/

پاسخ :

سلام، مرسی روزم رو با مولوی شروع کردی:))
خوشم اومد😅(آیکون خباثت)
جناب قدح
۲۶ فروردين ۱۰:۴۰
سلام
خوبی نلی خانم؟

پاسخ :

سلام:)
خیلی ممنون،شما خوبی؟
آرام :)
۲۶ فروردين ۱۵:۳۱
نلی💙

پاسخ :

عزیزمی😘
مه سو
۲۶ فروردين ۱۵:۴۷
مگه یار پیشت نیست نلی جان؟؟؟

پاسخ :

هست عزیزم:)
اینا فقط یه جور تمرین نوشتنه:)
مه سو
۲۶ فروردين ۲۲:۰۴
بابا دل ما نازکه....شاد بنویس برای تمرین :))

پاسخ :

چشم، به روی چشم:)
هاتف ..
۲۶ فروردين ۲۳:۳۰
زیبا بود .. خیلی
منم که حساس .. می دونی ... من آدمی هستم که احساساتم فوران می کنه سکوت می کنم

پاسخ :

زیبا خوندی:)
اوهوم، سکوت نکن حرفتو بزن سبک شی.
آلاء ..
۲۸ فروردين ۱۰:۵۷
فقط بیا

پاسخ :

اومد با رقیبا چه کنم؟!
مریم ..
۲۸ فروردين ۱۴:۴۶
بسی عشقولانه 😍

پاسخ :

مرسی☺
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان