مدتی هست که حیرانم و تدبیرم نیست :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

مدتی هست که حیرانم و تدبیرم نیست

نیستی،نبودنت آزاردهنده ترین درد دنیاست، کاش نبودنت درمان داشت اما دردِ بی درمانم شدی تو.

خودمو تو اتاق حبس کردم مثل قلبم که تو عشق تو حبس شده، در و دیوار اتاق هم نبودنت رو به رخم میکشه اما تنها چاره ام اشکه...اشک و اشک و اشک...اما نه...

تند تند اشکامو پاک میکنم،من نباید گریه کنم...تو عاشق مردای قوی بودی...نباید گریه کنم چون نمیخوام وقت اومدنت تار ببینمت‌.

آخ...گفتم اومدنت...کاش این محالِ ناممکن،ممکن می شد... اونوقت می دیدی که چجوری جونمو  فرش زیر پات می کنم ای بالاترین خواسته ی من...

نمیدونم اینا رو چرا می نویسم...کاش دردم با نوشتن دوا می شد، اونوقت رو کل کاغذای دنیا از تو می نوشتم....


+ تیتر از وحشی بافقی

۱۳ نظر ۹ موافق ۰ مخالف
جناب قدح
۲۶ تیر ۱۹:۱۶
سلام
اینا شرح حال خودته ؟

پاسخ :

سلام،نه شرح حال یه مرد شکست خورده است.
امیر رضا
۲۶ تیر ۱۹:۳۲

سایت بسیار زیبایی دارین

لطفا به وبلاگ ما هم سر بزنید و درباره ی مطالبمون نظر بدید

پاسخ :

مرسی:/
چپ دست
۲۶ تیر ۱۹:۴۵
قلبم به درد اومد☹

خوبی؟

پاسخ :

ای جاان،ببخشید عزیزم😘
خوبم:)))
رومی زنگی
۲۶ تیر ۲۱:۳۵
نلی جان چی شده نگرانم کردی ؟!😫😨

پاسخ :

چیزی نیست عزیزم،فقط یه متنه:)
امیر رضا
۲۷ تیر ۰۰:۳۸
حتما حتما اگه مایل بودید تبادل کنیم خبرم کنید
با تشکر

پاسخ :

تمایلی ندارم،ممنون.
امیر رضا
۲۷ تیر ۱۷:۴۱
باشه خیلی ممنون

پاسخ :

خواهش
رومی زنگی
۲۷ تیر ۲۰:۴۳
ترسیدم فکر کردم خدای نکرده دل نوشته است 😨😰

پاسخ :

نه نگران نباش گلم:**
آلاء ..
۲۹ تیر ۱۲:۱۴
وحشی چقدر اروم و رمانتیکِ

پاسخ :

اوهوم:)
جناب قدح
۳۱ تیر ۱۹:۲۷
نلی بانو ؟

پاسخ :

بله جناب:)
میم . الف
۰۱ مرداد ۲۰:۱۸
ترسیدم یه لحظه ! وقتی کلمه ی مرد رو دیدم ترسم فروکش کرد ... :)❤

پاسخ :

عزیزدلم❤
ببخشید ترسوندمت.
میم . الف
۰۲ مرداد ۱۰:۲۳
فدای شوما💜

پاسخ :

عزیزدلی:**
آرام :)
۰۶ مرداد ۰۰:۴۵
سلام خوبی ؟
نلیییی💜

پاسخ :

سلام عزیزم:))
ممنون گلم:**
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان