مارِ درون🐍 :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

مارِ درون🐍

اینجا یه گلی هست که خیلیا عاشقشن 😑 و اکثراً خود رو هست و یه بوی بدی میده😷
طبق گفته ی بومی ها ، مار از بوی این گل بدش میاد و هر جا که این گل باشه، نمیاد‌.
منم از این گل متنفرم😑 و حس میکنم یه مارِ درون دارم😅 چون این حجم از تنفر عادی نیست.
من بهش میگم گل سرطان، چون نزدیک هر گیاهی رشد کنه جلوی رشد اون رو میگیره و به جاش، خودش هی رشد میکنه‌( از کشفیات خودمه😁) ولی به نظر بقیه این عالیه که یه دونه ی کوچیک رو میکاری و یه باغچه ی پر از گل به دست میاری😒
هر کی میاد هی چیلیک چیلیک با سرطان عکس میگیره و مشت مشت تخم سرطان رو جمع میکنه که تو حیاط خونه اش بکاره و خدا رو هزاران هزار بار شکر که تو سردسیر رشد نمیکنه😍 و همه ناکام میمونن( خدایی ظلم بود که هم اینجا این سرطان رو ببینم هم خونه ی کل فامیل).
بعد میدونید چی زجرآور تره؟ اینکه همسایه ی روبرویی عاشق این گله و اطراف خونه اش پره و حتی دلش نمیاد هرس کنه.😵
خلاصه همه ی اینا رو گفتم که بیام اینو بگم، امروز دلم گرفت و رفتم حیاط یکم آفتاب بگیرم، یهو چشمم به سرطان افتاد و شد آنچه شد....
افتادم به جون سرطان و تا جایی که تونستم کندمش و با رضایت زل زدم به حیاط🙂
اما جنگ ما همینجا تموم نشد.. این گلِ رو اعصاب، پر تیغ ریز بود و دستام میسوزن... میگم سالی چند تا تیغ واسه بدن ضروریه؟ مگه نه؟😅

گاهی تو زندگی چیزی رو دوست نداریم ولی هر کس که از بیرونِ زندگی مون نگاهش میکنه عاشقش میشه.
همه مون از این تجربه ها داشتیم، اینکه از چیزی خوشمون نیاد و با تمام قدرت واسه تغییرش بجنگیم اما نمی دونم چرا بعضی روزها خسته میشیم و از ترس تیغ ها، ساکن می مونیم و سعی می کنیم به این فکر کنیم که بیخیال بذار باهاش سلفی بگیرم و کنار بیام... ولی تهِ تهِ دلمون از وضعیت موجود بیزاریم و همین پیرمون میکنه.
بجنگید حتی اگه سخته.... درد کشیدنش هم لذت بخشه، شک نکنید:)))

پ.ن1 : گلِ نکبت نه اسمشو گفتم نه عکسشو گذاشتم چقدر طرفدار پیدا کرد😒
پ.ن2:اینم عکسش فقط و فقط بخاطر گل روی شما دوستای خوب:)))
آهان اسمشم شاه پسنده😑
                 
۱۹ نظر ۹ موافق ۰ مخالف
ابوالفضل ...
۱۰ دی ۱۷:۰۵
کاش یه عکس هم می‌ذاشتی پای پستت ازش!

پاسخ :

خیلی ازش خوشم میاد تو وبلاگمم ببینمش؟😁
هاتف ..
۱۰ دی ۱۷:۰۵
یا هم مثل آدمایی که مثل منن فرار می کنیم ..

پاسخ :

فرار نکن، تو فرار هی یادش میفتی و اذیت میشی‌.
دوست
۱۰ دی ۱۷:۲۳
باختن زمانیه که از جنگیدن دست میکشیم.
وقت کردی بهم سر بزن.

پاسخ :

درسته:))
ممنون، همین که شما سر میزنی خوبه:))
مرتضا دِ
۱۰ دی ۱۷:۴۷
سلام
خوبی؟

پاسخ :

سلام،ممنون:)
جناب قدح
۱۰ دی ۱۸:۰۶
سلام خانم دکتر :)
کیف احوال ؟

پاسخ :

سلام جناب:)))
خداروشکر خوبم:)
آسـوکـآ آآ
۱۰ دی ۱۸:۰۶
حداقل اسمش رو بگو ببینیمش خودمون

پاسخ :

اسم و عکسش رو به پست اضافه کردم😊
Man Mobham
۱۰ دی ۱۸:۳۲
سلام نلی 
خوبی

پاسخ :

سلااام عزیزم:)) ممنون😍
ببخشید من کامنت نمیذارم ولی همه ی پستات رو چراغ خاموش می خونم:)
مه سو
۱۰ دی ۱۹:۱۹
میگن مار از پونه بدش میاد در لونه ش سبز میشه!
پونه س این گیاه عایا؟!!!! پونه که خیلی خوشبو هست....

پاسخ :

نه، پونه تو سردسیر هست:))
اسم و عکسش به پست اضافه شد ( یاد تبلیغ کانالای تل افتادم که میگن میخوای فلان چیز رو ببینی بیا کانالمون😅)
مه سو
۱۰ دی ۱۹:۲۱
اگه پونه باشه که خواص خوراکی هم داره.....وای عطرش دیوانه کننده س من عاشق پونه ام :))

پاسخ :

نه عزیزم، پونه پیش این شاهی میکنه:)))
این خیلی بدبو هست.
ابوالفضل ...
۱۰ دی ۱۹:۳۵
خب بفرست برای من مشتاق شدم!

پاسخ :

به پست اضافه شد:)))
+ نیای بگی عاشقش شدم که بلاکت می کنم😁
Man Mobham
۱۱ دی ۰۰:۴۵
شما حالت خوب باشه ،اصلا نظر مهم نیست

پاسخ :

من سنه قربان:)))

+ خواستم شمالی بگم یادم نیومد😅
ابوالفضل ...
۱۱ دی ۰۲:۰۲
قشنگن ولی عاشقشون بشم! نه :)))

پاسخ :

نه اصلا هم قشنگ نیستن😑
حالا چون عاشقشون نشدی، بلاک نمیکنم:)))
+ اینم بگم که این متاسفانه رنگ های خیلی متنوعی داره ولی دقیقا همین رنگیش تو حیاط ما هست.
مه سو
۱۱ دی ۱۰:۲۷
من این گلا رو دیدم خیلیم گلای ریزشو میچیدیم بازی میکردیم باهاشون بچه بودیم :))))))))))))
بدم نمیاد ازش.... :پی
بلاک آنفالو میشم الان؟!!!!

پاسخ :

منم بچه بودم باهاشون بازی می کردم ولی قانون بازیم این بود انقدر گلاش رو بکنم که دیگه گل نداشته باشه😅
نه، اگه عاشقش می شدی این گزینه اعمال می شد😁
همدم ماه
۱۱ دی ۲۳:۱۲
وای نلی:))
ما اینجا از این گلا زیاد داریم یادمه دبیرستانی که بودیم تو مدرسه مون پر بود  اسمشون رو گذاشته بودیم گل پا :)) 
بوی جوراب و پا میداد😂😂 البته الان یادم نمیاد دقیق بوشون رو 

پاسخ :

اوووم اسم خوبیه😅
مرسی که باهام هم نظری که این بوی خیلی بدی داره😍😘
آلاء ..
۱۳ دی ۰۸:۵۷
سلاااااااااااام نیلییییییییییییی
دلم برات تنگ شده بود😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

پاسخ :

سلااااام😍😍😍
عزیزم🤩😘
کجا رفتی یهویی؟؟؟
هوپ ...
۱۳ دی ۰۹:۳۹
:-// 
خيلي گل خوشگليه كه!

پاسخ :

🙁
ولی خیلی بد بوعه:))
آلاء ..
۱۳ دی ۱۸:۴۵
حذف کلده بودم 
با این ادرس برگشتمـ
خیلی هاتون و گم کردم😭😭😭😭😭

پاسخ :

خوش برگشتی عزیزم😍😍
Rahena .
۱۴ دی ۱۰:۱۵
اره یادمه خونه مامان بزرگم از این گلا داشت , برخلاف ظاهر ظریف و قشنگش فوق العاده بد بوئه . منم خیلی تعجب کردم با اینکه قشنگه چرا اینقدر بدبوئه ..

پاسخ :

آخیش بالاخره یکی حرف دلمو زد:))
مردم اینجا میگن مار از بوی این، بدش میاد و واسه دور کردن مار از خونه شون این رو میکارن:)
Rahena .
۱۴ دی ۱۳:۴۹
^____^

جدن؟ نمی دونستم که برای دور کردن مار هم میشه ازش استفاده کرد :))

پاسخ :

*___*
اوهوم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان