خوشبختی های کوچولو :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

خوشبختی های کوچولو

دیشب ساعت یک رفتم سراغ دختر خاله ام و با هم رفتیم خونه ی مادربزرگ.

بساطمون رو جمع کردیم و به اتاق خرپشته کوچ کردیم، دیدیم حیفه تو این هوا، زیر سقف بمونیم و راهی پشت بوم شدیم.

همزمان با صدای محسن ابراهیم زاده ،موهامون با نسیم، به رقص دراومدن و ما شدیم شاهزاده های نیمه شبِ پشت بوم؛)

شهاب سنگ دیدم و چشمام رو بستم و دعا کردم برای خودم و دختر خاله.

با طلوع آفتاب، دیوونگی هامون جون گرفتن و پشت بوم و آسمونِ سر صبح، آتلیه ی مخصوص ما شدن.

ساعت ۷ از سرما لرزیدیم و فرار کردیم تو اتاق و تا ظهر خوابیدیم:))

+ خدا از این سرخوشی ها قسمت همه تون کنه و برای ما هم تکرارش:))

            

۱۵ نظر ۷ موافق ۰ مخالف
Ritalin 10mg
۲۶ مرداد ۱۹:۱۸
هميشگي شه برات 
عزيزم :*

پاسخ :

ممنون عزیزم:**
انشالله یه روز خوب رو هم کنار تو بگذرونم*__*
abanmah22
۲۶ مرداد ۱۹:۳۷
nice👍👍

پاسخ :

Tnx:)
رومی زنگی
۲۶ مرداد ۲۰:۰۳
به به فکر کنم میتونم تصور کنم چقدر خوش گذشته 
زندگیت پر از این لحظه های خوب نلی جان :))

پاسخ :

جای همگی خالی، واقعا خوش گذشت:))
ممنون، همچنین عزیزم:*
رومی زنگی
۲۶ مرداد ۲۰:۰۷
خداروشکر که خوش گذشت :)
ممنونم ازت:*

پاسخ :

:))
فدات:**
Ritalin 10mg
۲۶ مرداد ۲۰:۲۹
عاليه :) منتظرتم 

پاسخ :

*__*
sherlock 68
۲۷ مرداد ۰۱:۲۳
شب رویایی تون عالی بوده .  :)))

پاسخ :

واقعا عالی بود:)
آنیا بلایت
۲۷ مرداد ۰۲:۰۴
بهترین قسمت توی بالکن یا پشت بوم خوابیدن اونجاعه که سردت میشه و برمیگردی خونه و یه دور دیگه میخوابی:)))
چقدر حس خوب داشت این پست :))♡

پاسخ :

آرهه*_*
:**
آرام
۲۷ مرداد ۰۲:۲۰
سلام عزیزم 
خوبی؟
خوبه که یاد بگیریم که زندگی همین چیزاست 
و در حینش جنگیدن 
۴ بار شکست خوردیم 
یه بار دیگه میجنگیم ولی متفاوت تر از قبل خیلی متفاوت تر 
به حرف دلمون گوش بدیم این بار 
هنگوت پیام دادم نبودی گفتم بگم ک به یادتم 

پاسخ :

سلاااااااام، چقدر دلم برات تنگ شده بود*__*
آره پاکش کردم، نیستم، اگه تل هستی آیدی بده:))
مه سو
۲۷ مرداد ۰۲:۴۰
روی بام خوابیدن خداییش دلچسبه...

پاسخ :

چیزی فراتر از دلچسب:))
لیمو جیم
۲۷ مرداد ۱۴:۳۰
همین خوشی های کوچیک زندگی رو قشنگ میکنن:)

پاسخ :

اوهوم:))
آلاء .
۲۸ مرداد ۱۱:۵۲
مام با دخترخاله هام از این خاطرات زیاد داشتیم
خوشبحال اون روزا

پاسخ :

دختر خاله خیلی خوبه اصن*__*
انشالله روزای بهتری داشته باشی:*
مرتضا دِ
۲۸ مرداد ۱۵:۲۱
چه نسیم خنکی به به

پاسخ :

دیگه از خنکی گذشته، اینجا نسیم سرررد میاد:))
آمانیتا موسکاریا🍄
۲۸ مرداد ۲۳:۰۳
چه حس خوبی رو منتقل کردی :)
اینقدر سرده؟

پاسخ :

جات حسابی خالی بود:)
آره، دیگه فقط ظهر کولرو روشن می کنیم، شبا سرده:))
آمانیتا موسکاریا🍄
۲۸ مرداد ۲۳:۱۱
عزیزم :)) کلی خوش بگذرون :)))
خوش به حالتون :( ما بی وقفه کولرمون روشنه! بعد به هر کی میگی، باور نمیکنه! میگه اونجا که خنکه :////

پاسخ :

:**
چرا!!!!
منم فکر می کردم اونجا هواش مثل اینجا خنکه، بیا پیش خودم خنک شی:))
آسـوکـآ آآ
۲۹ مرداد ۲۱:۰۷
الهی روزای خوشت پر دوام باشه عزیزم :)
محسن ابراهیم زاده فقط دونه دونه ش خوبه که باهاش بخونی و جیغ بزنی و انرژیت تخلیه شه :))

پاسخ :

ممنون عزیزجان:*
آرههههه،منم این آهنگشو بیشتر دوست دارم:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان