تیم ما ستاره شد :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

تیم ما ستاره شد

چه بازی ای بود دیشب.

سر پنالتی پرتغال یه لحظه خودمو جای بیرانوند تصور کردم، تمام تنم لرزید. گرفتن پنالتی رونالدو چیز کمی نیست.

طارمی جان آخه چرا فرزندم؟چرااا؟(این فقط یه گله است وگرنه طارمی از وقتی که پرسپولیس بود، بازیکن محبوب منه)

همیشه رونالدو رو بیشتر از مسی دوست داشتم ولی دیشب تا تونستم فحشش دادم:||

کواریشما از کجا پیداش شد آخه؟ لامصب این دو بازی قبلی کجا بودی پس؟ گل طلاییت رو به مراکش میزدی خو:(

بعد از بازی سردرد وحشتناک داشتم و مثل ابر بهار اشک ریختم:(

۱۳ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
۰۵ تیر ۱۱:۲۲
جیغ ماشالله

پاسخ :

😄ماشالله به تو و جیغات عروس خانوم:))
نیـ ـلی
۰۵ تیر ۱۱:۳۷
بیرانوند :)))) این بشر بهترینه :))

پاسخ :

واقعا عالی بود، سوپر قهرمانه این بشر:)))
مهدی (:
۰۵ تیر ۱۱:۳۷
واقعا ستاره بودن دیشب

پاسخ :

آره،ستاره ی درخشان قلب هامون شدن:))
👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
۰۵ تیر ۱۲:۲۰
:)دم همشون گرم دم کریم گرم دم طارمی سردار بیرانوند گرم خلاصه دمه بربچ  تیم ملیمون گرم دست بزنیم براشونننن

پاسخ :

واقعا گرم👏👏👏
علی ابن الرضا
۰۵ تیر ۱۲:۴۸

ههعی.... همه چیو گفتی دیگه.حرفای منم هموناس.حیف

پاسخ :

واقعا حیف:(
کاش تهران بودم میرفتم استقبالشون، به طارمی میگفتم سرتو بالا بگیر مرد، تو بهترینِ خودت بودی، تو جنگیدی و کم نیاوردی،ما بهت افتخار میکنیم:)
هاتف ..
۰۵ تیر ۲۱:۱۷
واقعا تیم عالی ای بودیم

پاسخ :

دم کیروش و بچه های تیم ملی گرم:))
رنگارنگ :)
۰۵ تیر ۲۲:۰۹
عالی بودن،مخصوصا بیرانوند:)))حیف شد...

پاسخ :

بیرانوند اسطوره است*__*
مه سو
۰۶ تیر ۰۱:۴۸
من که فک کنم فقط ده دقیقه از بازی دیشبو دیدم....اومدم نگاه کردم گل زدیم!!! گفتم کاش بیشتر نگاش کرده بودم!!!! ولی درس داشتم!!! درس!!!
امروز امتحان مهمی بود...

پاسخ :

بیشتر نگاه میکردی،بیشتر گل میزدیم😀
آخ،چرا امتحانا رو قبل جام جهانی جمع نمیکنن:)
گلی :)
۰۶ تیر ۰۹:۳۵
من دلم برا سردار سوخت 😢😢

پاسخ :

:((
آلاء .
۰۶ تیر ۱۰:۲۱
من خوشحال بودم
خیلی لذت بخش بود بازی

پاسخ :

من هنوز غم دارم:(
Va hid
۰۶ تیر ۱۲:۵۱
حیف شد!!!

دلتون شاد!!

پاسخ :

آره:(
ممنون.
مه سو
۰۶ تیر ۱۷:۳۳
امتحانات خر است!!!! فردا برم آخرین امتحانو بدم تموم شه بره پی کارش...

پاسخ :

دلم برای همین امتحانای خر تنگ شده:(
خدایا قسمت منم بکن:)))
مه سو
۰۷ تیر ۰۲:۴۸
منم دلم تنگ شده بود خودمو گرفتار کردم...به مستر اچ گفتم اگه روزی یهویی دلم دکترا خوندن خواست یقه مو میگیری یاد اینروزام میندازیم 😆

پاسخ :

😄موفق باشی عزیزم:))
ولی به نظرم امتحانات مثل درد زایمانه،آدم بعد یه مدت فراموش میکنه و بازم میره سراغش:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان