از گلوی من دستاتُ بردار* :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

از گلوی من دستاتُ بردار*

بغض لعنتی داره خفم میکنه....

گلوم از شدت جیغ میسوزه و با هر بار سوزش گلوم، قلبم ذوب میشه از درد گلی که گل نشد:(

خدا!!! حقمون نبودا:((

*تیتر از آهنگ آهای خبردار همایون شجریان.

۱۴ نظر ۹ موافق ۰ مخالف
هانا :)
۳۱ خرداد ۰۱:۰۱
:(((( هعییی خدا :(

پاسخ :

هق هق:'(
جناب قدح
۳۱ خرداد ۰۱:۰۵
سلام :)
عیب نداره خانم دکتر ...

پاسخ :

سلام:(
+انقدر تو این نود دقیقه صلوات فرستادم که اگه واسه کنکورم میفرستادم سال اول قبول میشدم😄
نیـ ـلی
۳۱ خرداد ۰۱:۰۵
پرتغال جبران می‌کنیم :))

پاسخ :

انشاالله...انشاالله
همدم ماه
۳۱ خرداد ۰۱:۰۸
من بازی رو از نیمه ی دوم دنبال کردم خیلی خوب بودیم ای کاش گل میشد  واقعا حیف:((
گلو درد چند روز پیشت بهتر شد نلی؟ مراقب خودت باش عزیزم 😘🌸

پاسخ :

خیلی خیلی حیف:(
آره، اما حالا انقدر جیغ زدم حس میکنم گلوم زخم شد:|
حوا ...
۳۱ خرداد ۰۱:۱۰
خیلی حیف شد

پاسخ :

آره واقعا.
Elham ...
۳۱ خرداد ۰۲:۳۶
هعي خدا:(((

پاسخ :

چه میشه کرد؟ هیچی:(
احسان ..
۳۱ خرداد ۱۱:۳۴
ایشالا بازی با پرتغال لوله شون میکنیم

پاسخ :

انشاالله، رونالدو رو سوسک میکنیم:))
آسـوکـآ آآ
۳۱ خرداد ۱۳:۱۴
انشاالله بازی بعدی
ما دیگه ناامید نیستیم :)

پاسخ :

اوهوم انشاالله:)
ما میتونیم صعود کنیم💪
ماهی قرمز
۳۱ خرداد ۱۴:۲۸
من انقدر دعا کردم و جیغ زدم و استرس کشیدم هنوز قلبم درد میکنه :(

اون گل لعنتی حق ما بود ://////

پاسخ :

من صدام گرفته از دیشب:(
تو بازی با پرتغال جبرانش میکنیم:)))
اقای رمانتیک
۳۱ خرداد ۲۱:۰۸
اوه مای گاد شت

پاسخ :

:|
مه سو
۳۱ خرداد ۲۳:۰۹
دیشب صدام گرفت....کل ساختمون رو صدای من و دخترداییم برداشته بود گمونم...واقعا حیف شد...

پاسخ :

انشالله دوشنبه جبرانش میکنیم با برد پرتغال💪
Va hid
۰۱ تیر ۱۴:۵۳
بله حقمون باخت نبود!!

تموم شده حالا!!

محکوم به برد پرتغال هستیم برای صعود!!

دلتون شاد

پاسخ :

سوت پایانو که شنیدم،خود زنی کردم:|
میبریم فقط کافیه رونالدو رو مهار کنیم:)
لنی ..
۰۲ تیر ۲۲:۵۰
ولی برای چند ثانیه  همه ی ایران پرید بالا تا اینکه اون داور نامرد مردود اعلام کرد ، خدایی دمشون گرم فقط نگرانم که اون اتفاقی که دفعه قبلی در بازی با بوسنی افتاد اینبار مقابل پرتغال تکرار نشه ... ایشالا که صعود میکنیم :))

پاسخ :

من تا دیدم توپ گل شد از خوشحالی نمیدونستم چی کنم، جیغ زدم و تو خونه دویدم حتی میخواستم برم وسط کوچه:|
این فناوریvarهم دردسری شده ها:|
انشالله:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان