جام جهانی چشم هایت :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

جام جهانی چشم هایت

جام جهانی فوتبال هر چهار سال یک بار است اما ... جام جهانی چشم هایت هر لحظه و هر ثانیه.چشمانِ تو مثال توپ و من؟ فوتبالیست بیچاره ای که انقدر دنبال توپ دویده که دیگر نایی ندارد. یا اصلا من آن تماشاچی خسته ای که با تمام دارایی اش بلیط بازی ها را خریده به امید آن که بازیکنی توپ را به سمتش شوت کند و بالاخره چشم هایت را برای خود کند.

یا نه، چشم هایت مثال تیله های قهوه ای رنگ دوران کودکی ام و من؟ چشم به آن ها دوخته ام تا مبادا در تیله بازی کودکانِ سر به هوا گمشان کنم.

یا..... ولش کن، چشمان تو مصداق همه چیز است، چشمانت ...آخ از چشمانت.


+ به دعوت آنیا بلایت عزیزم تو چالش شرکت کردم:)

+ تو دوران راهنمایی یکی از دوستام یه متن رو بهم یاد داد که عاشقش شدم و بی ربط به این پست نیست.

All the people say the sky is blue but my sky is brown,

because i see the sky in your eyes

۹ نظر ۹ موافق ۰ مخالف
مه سو
۲۴ خرداد ۰۶:۵۸
جام جهانی چشم هایت ...

پاسخ :

هی...:)
احسان ..
۲۴ خرداد ۰۷:۲۶
سلام
متن انگلیسی آخر خیلی زیبا بود.مرسی
خودتون هم خوب نوشتید

پاسخ :

سلام،خیلی ممنون:)
جناب قدح
۲۴ خرداد ۱۰:۰۱
سلام خانم دکتر :)

ساغولون ...

پاسخ :

سلام جناب قدح:)
سلامت اولایز:)
همدم ماه
۲۴ خرداد ۱۰:۲۰
    بزن اون کف قشنکه رو به به  عالی  بود ⁦مخصوصا اون قسمت آخرش ✌️⁩😘

پاسخ :

ممنون عزیزجانم:*
tiara .n
۲۴ خرداد ۱۱:۵۶
متنت عالي بود😍بابا ادبيات دان😍😍♥️
راستي نلي جان من همه شماره هام پاك شده☹️ميشه بهم يه پيام بدي؟

پاسخ :

😄شرمندم نکن:))
چشم عزیزم:*
آنیا بلایت
۲۴ خرداد ۲۲:۱۲
چقدر قشنگ نوشتی آخهههه *-* چشمام قلبی شد :))♡ 
+ اون جمله‌ی آخرشم عالی بود :)♡

پاسخ :

عزیزم:**
اوهوم،من عاشقشم اصن*__*
اقای رمانتیک
۲۵ خرداد ۰۹:۲۰
سلام
خیلی خوب نوشتی

پاسخ :

سلام،ممنون:)
سهراب
۰۵ شهریور ۱۱:۵۶
قشنگ بود ...

به منم سر بزن ...

پاسخ :

مرسی:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان