دلِ من گرفته زین جا... هوس سفر نداری؟؟؟ :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

دلِ من گرفته زین جا... هوس سفر نداری؟؟؟

مردم میخوابن که استراحت کنن، من میخوابم که تو خواب سوالای فلسفی طرح کنم :||

تو خواب دیشبم با چند تا از فوامیل :| که کاملا رندوم و بی ربط انتخاب شده بودن زدم به کوه و بیابون و کاملا بی هدف هر جا که جاده خراب تر بود،اون میشد مسیر ما:/

بعد ماشینو پارک کردیم وسط جاده وتصمیم گرفتیم پیاده بریم و از وسط زمین کشاورزی های گِلی رد بشیم.

وسط راه خسته شدیم و تو گٍل ها خوابیدیم و بسی کیف کردیم.

بعد انگار که به مقصدمون رسیدیم فهمیدیم روزه ایم و باید افطار کنیم ولی قبل ترش فهمیدیم که ای وای!! دستشویی نرفتیم.

بعد دستشویی اون خونه یه مدل عجیبی بود،به جای شلنگ، دوش داشت:|

یکهو دیدم نصف خانومای فامیل حامله شدن و وارد اون خونه شدن.منم کاراگاه طور با همشون مصاحبه کردم و به یه نتیجه ی طلایی رسیدم: " هر کی حامله میشه، وسواس میشه"

بعد تر گفتم حالا که بحث علمیه بذار سوالامو هم طرح کنم و بعد از تفکر بسیاااار به این پرسش ها رسیدم:

۱- هدف خدا از خلقت ما چی بود؟

۲- اگه خدا غفور و مهربونه،چرا ما رو بخاطر اشتباه دو تا آدم دیگه، از بهشت پرت کرد بیرون؟

۳-یعنی اگه اون سیب/گندم رو نمیخوردن،ما الان بهشت بودیم؟یا به یه بهونه ی دیگه میومدیم زمین؟

۴- اگه شیطان سجده میکرد بهمون،اونوقت دیگه مورد آزمایش قرار نمی گرفتیم؟!

۵- اگه خدا از اول هدفش آزمایش ما بود،پس چرا اول تو بهشت بودیم و با اشتباه کردن اومدیم زمین؟

۶- بالاخره ما واسه موندن تو بهشت خلق شدیم یا برای رسیدن به کمال و از این چیزا؟


خلاصه که انقدر بحث کردم که مغزم سوت کشید و از خواب بیدار شدم خداروشکر:)

۱۵ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
ابوالفضل ...
۱۳ ارديبهشت ۰۹:۴۸
واقعا خواب هات با این جزئیات به یادت می مونن؟! من خیلی وقته صبح که پا می شم خواب هام رو فراموش می کنم و ...

ولی چه فضای فانتزی ای داشت خوابت.
هرچند یک دوست روانشناس داشتم تز و تخصص اش روی تحلیل خواب بود. اگه این رو می خوند چه آنالیزی می کرد 😁

پاسخ :

آره،حتی خواب هایی که چند سال پیش دیدم هم یادمه:|
بابا از این دوستا داری به من معرفی کن، من کیس مناسبیم هر شب خواب میبینم تازه حاضرم با ذکر جزییات تعریف کنم:))
ابوالفضل ...
۱۳ ارديبهشت ۰۹:۵۱
یه خورده ترسناک نیست؟!!!

راستش دوست دوران دانشگاه بودش. هم خوابگاهی و ... دیگه دسترسی ندارم بهش وگرنه حتما بهش می گفتم حتی شده برای ارضا حس فضولیم 😁

پاسخ :

ترسناک؟ نه بنظرم هیجان انگیزه، انگار خاطرات جهان موازیم هستن:)
چه حیف.
😄😄
اینم یه نمونه ی دیگه:
http://nelii75.blog.ir/1396/06/08/%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8-%D8%B9%D8%AC%DB%8C%D8%A8-%D8%B4%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%88%D9%82%D8%AA#comments
الهه ...
۱۳ ارديبهشت ۱۰:۱۰
وای عالی بود!
منم بعضی وقتا از این خوابا می بینم و نتایج عجیب می گیرم، ولی به مرور یادم میفته. این جوری همه ش رو با هم به یاد نمیارم:))

پاسخ :

:))
من همه ی جزییات رو یادمه،الان کامل ننوشتم:)
جناب قدح
۱۳ ارديبهشت ۱۰:۱۱
سلام :)

خوبی خانم دکتر ؟
شب قبلش چی خوردی که این خواب عجیب رو دیدی ؟
روزه هاتون قبول باشه :))

پاسخ :

سلام،ممنون:)
شب قبلش خیلی کار کردم فکر کنم برای همین ذهنم براش سوال پیش اومد:-D 
گلاویژ ...
۱۳ ارديبهشت ۱۰:۱۴
چه با جزئیات یادت مونده!!! 

پاسخ :

همه ی جزییات رو ننوشتم:|
گلاویژ ...
۱۳ ارديبهشت ۱۰:۱۵
چه با جزئیات یادت مونده!!! 

پاسخ :

:))
soolin :)
۱۳ ارديبهشت ۱۰:۱۷
عجبااااا اینا خواابه یا بیداری؟خوشبحالت که همه ی خوابهاتو با جزئیات یادت میاد.من بعضیا رو فقط یادم میمونه.مثلا اون گربه هه که همش بهم میچسبید،یادت میااد؟؟

پاسخ :

جهان موازیمه احتمالا:)
آره،یادمه:-D 
علی ابن الرضا
۱۳ ارديبهشت ۱۰:۱۹
خدا ر شکر بیدار شدین

پاسخ :

واقعا خداروشکر:)
my life
۱۳ ارديبهشت ۱۰:۵۰
چه سوالات دقیقی اصن :||    :))))

پاسخ :

من تو بیداری خودمو بکشم نمیتونم این سوالا رو طرح کنم:|
حالا جدی جوابشون چیه؟!
هاتف ..
۱۳ ارديبهشت ۱۱:۱۲
اوه اوه اوه اوه

پاسخ :

:))
تعجب نکن،وقت کنم بازم مینویسم:)
جناب قدح
۱۳ ارديبهشت ۱۱:۲۴
ولی ماشاءالله به این حافظه!

نظر آقاتون در مورد خواب ها چیه؟

پاسخ :

:)
عادت ندارم خوابم رو برای اطرافیانم تعریف کنم:)
خاتون ..
۱۳ ارديبهشت ۱۱:۳۸
الان بايد بگم خواباي شما خيلى باكلاسن 
تو خواباي من كه همچنان غول چراغ جادو و پري دريايي و امثالهم حضور دارند ن:/

پاسخ :

نه بابا منم خوابام خاکیه،ندیدی تو گِل غلتیدم؟!:-D 
پری دریایی ترسناک نیست؟؟
آلاء .
۱۳ ارديبهشت ۱۶:۳۳
به جواب هم رسیدی؟

پاسخ :

نه :|
my life
۱۴ ارديبهشت ۱۲:۳۴
آی دونت نو واقعا:دی

پاسخ :

:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان