خوشا مرگی دگر ، با آرزوی زایشی دیگر* :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

خوشا مرگی دگر ، با آرزوی زایشی دیگر*

صدای غرش رعد و آوای خوش باران حواسش را پرت می کند. عینک را از روی چشمان دریایی اش بر میدارد و از پشت میز بلند می شود.

دو دل است که پشت پنجره به تماشا بنشیند یا به تراس برود و لمسش کند؟

تصمیمش را می گیرد،حقِ این باران نه با تماشا ادا می شود نه با لمس...حقِ این باران تنها با یکی شدن ، ادا می شود.

سرسری لباسی می پوشد و شالی بر سر میندازد و دوان دوان به سمت آسانسور می رود.

بالاخره انتظار به پایان رسید، با ذوق به سمت خیابان پرواز می کند.

دستانش را باز می کند تا باران،یار مهربانش را به آغوش بکشد. سرش را بالا می گیرد تا باران، غرق بوسه اش کند.

رقص سماع** می کند و آرام آرام زمزمه می کند:

بالاخره اومدی تا بغضمو وا کنم، میدونستم میای...میدونستم منو یادت نمیره عزیزم....

دیدی کسی جز تو منو نمیخواد...دیدی اونم رفت... دل شکستمو آوردم تا بند بزنی، اومدم بار دلمو سبک کنم... پا به پای هم گریه کنیم... تصمیمم رو گرفتم، یه بار برای همیشه عزاداری میکنم و تموم...یه بار به اندازه ی یه عمر براش گریه می کنم و بعدش دست به زانوهام میگیرم و بلند میشم....بلند میشم و به همه ثابت می کنم تو این قصه اون باخت نه من...فردا مال منه،مگه نه؟؟ پس میچرخم و میخندم، دنیا منتظر موفقیت های منه، آینده مال منه،پس بخند بارون،منم میخندم....


آن روز باران از همیشه لطیف تر بود...ققنوسی نو، زاده شد.

*تیتر از دکتر شفیعی کدکنی

**سماع به نوعی رقص از سوفیه شامل چرخش بدن همراه با حالت خلسه برای اهداف معنوی گفته می شود.

۹ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
میم . الف
۰۳ ارديبهشت ۰۹:۳۰
کی رفت نلی؟ :|

پاسخ :

احتمالا کسی که رفته به محبت یا اعتمادش ظلم کرده...
+داستان بود،سخت نگیر عزیزم؛)
میم . الف
۰۳ ارديبهشت ۰۹:۴۵
آهان. :))

پاسخ :

فدای تو:*
هاتف ..
۰۳ ارديبهشت ۱۲:۲۸
قالبت خیلی خوب شده . تبریک می گم :)
دو ستونه اش رو خوشم اومد خوب بود .
برقص .. برقص ...

پاسخ :

واقعا؟خیلی ممنون*__*
این قالب برای پارسال اینموقع بود که هوس کردم دوباره فعالش کنم.
جناب قدح
۰۳ ارديبهشت ۱۳:۰۰
سلام آبجی نلی خوبم :)

نبینم غمگینانه بنویسین ...

به قول یه دوستی باران آغوش خداست ... زیر بارون آدم احساس میکنه خیلی به خدا نزدیک شده ...

الهی همیشه باران رحمت و لطف خدا بر سرت جاری باشه اما هیچوقت آسمون چشماتون بارانی نباشه مگر برای اشک شوق و گریه های قشنگ :)

مانا باشی خواهر هم زبونم :)

پاسخ :

سلام جناب قدح:)
آره دقیقا همینه،بارون عاشقانه ترین شیوه ی آغوش کشیدن بنده هاست:))
ممنون از دعای قشنگت.
+راستی یه شعر مهمونمون نمیکنید؟
soolin :)
۰۳ ارديبهشت ۱۳:۰۶
Perfect🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Clapp clapp🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗
Thnks for beautiful text😙😙😙

پاسخ :

 (: Oh, thanks my friend
 🌸Thanks for the beautiful readings
آرام :)
۰۳ ارديبهشت ۲۲:۱۴
شااااااد باشششششششش نیلییییییی جوووون💜

پاسخ :

چشم عزیزم:*
گلاویژ ...
۰۵ ارديبهشت ۰۳:۱۳
آخ نلی... دلم بارون خواست دختر... 

پاسخ :

عزیزم....فکر کنم یکی دو روز دیگه دوباره آسمون بغضش رو بشکنه
احسان ..
۰۵ ارديبهشت ۰۶:۳۰
سلام
قالبتون اینقدر لاکچری شده که باعث شدید دستی به سر و گوش وبلاگم بکشم
مرسی

پاسخ :

سلام،ممنون:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان