آرایشگر داعشی :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

آرایشگر داعشی

جوری بند انداخت انگار من اون دختر شال قرمزو زدم:/

۹ نظر ۷ موافق ۷ مخالف
ناشناس
۰۱ ارديبهشت ۱۷:۵۳
چرا باید مخاطبتون بدونن که شما بند انداختید...

پاسخ :

چون دلم خواست:)
پسر شجاع
۰۱ ارديبهشت ۲۰:۰۵
فکر میکنم ناشناس همونی باشه که دختر شال قرمزی رو زده ...:)
چیدوری ناشنااس؟!

پاسخ :

😄کلی خندیدم،دمت گرم.
پوریا آریافر
۰۱ ارديبهشت ۲۱:۱۳
بند انداخت چیه؟

پاسخ :

اصلاح نمود:)
علی ابن الرضا
۰۱ ارديبهشت ۲۲:۱۵
کدوم شال قرمز؟

پاسخ :

همون که مورد عنایت مامور گشت قرار گرفت و کلیپش پخش شد.
وجوج جیم
۰۱ ارديبهشت ۲۲:۵۹
خدمت فرد ناشناس باید عرض کنم که خیلی هم لازمه ما بدونیم با یه دختر روبه رو هستیم که میره آرایشگاه
اگر هم ناراحتید بفرمایید اینستاگرام خربزه و عسل میل بفرمایید:/

پاسخ :

من نفهمیدم الان به من تیکه انداختید یا به ناشناس:|
آرام :)
۰۲ ارديبهشت ۱۳:۰۶
پس خوشگل کردی 😍😍😍😍😂

پاسخ :

ای بابا خواهر،خجالتم نده؛)
هاتف ..
۰۲ ارديبهشت ۱۴:۴۸
اولین کامنتت چه قضاوت مسخره و سطح پایینیه
خودش هم می دونسته حرفش مفته ناشناس کامنت گذاشته به نظر من :)
وبلاگ ماست . هر کاری توش بخوایم می تونیم کنیم . هر کسی دوست داشت می خونه هر کسی هم دوست نداشت نهایتا نمی خونه.

پاسخ :

آره،دقیقا همینه.
ممنون:)
وجوج جیم
۰۲ ارديبهشت ۱۹:۱۵
:)))))))))
الان که دارم دقت میکنم هم به تو تیکه انداختم هم به اون هم به خواننده های وبلاگت.یکمی هم خودزنی میکردم تموم میشد:)

پاسخ :

😄😄
ممنون واقعا:)
میم _
۰۳ ارديبهشت ۰۷:۳۳
ناشناست فقط
:))))))))))))
۱۰۰ سال میگذشت حتی به مغزم خطور نمیکرد بشه به همچین چیزی گیر داد

پاسخ :

😄بذار خوش باشه:)
فکر کنم این ناشناس همون کسیه که با۹۹/۹درصد پستام مخالفه و دیسلایک میکنه، فقط نمیدونم اگه وبمو دوست نداره چرا میخونش:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان