مجال خواب نمی باشد ز دست خیال :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

مجال خواب نمی باشد ز دست خیال

با نوازش های نور خورشید چشم باز می کنم و با یه لبخند روز تعطیلم رو شروع می کنم.

صدای پرنده ها که مستانه میخونن،مستم میکنه و تا نونوایی مستانه قدم میزنم.

یه صبحونه ی دلچسب میخورم و بساط نقاشیم رو تو بالکن پهن میکنم.

با عشق نقاشی میکنم و گربه ی عزیزم،Leo، کنارم بازی میکنه، بالاخره پرتره ام تموم میشه، با عشق نگاش میکنم و امضا میکنم: Nelii

وسایلم رو جمع میکنم و لئو رو می بوسم و با هم به آشپرخونه میریم. 

بادمجان ها رو کباب میکنم و همزمان شادمهر عزیز میخونه...با خودم بدون تو چیکار کنم.... غرق خاطراتم میشم...

بعد از شستن ظرف ها رو صندلی راک محبوبم میشینم و کتاب میخونم.

*گفت:"میدانی اولین بوسه جهان چطور کشف شد؟"

گفت در زمان های بسیار قدیم زن و مردی پینه دوز یک روز به هنگام کار بوسه را کشف کردند. مرد دست هایش به کار بود،تکه نخی را با دندان کند،به زنش گفت بیا این را از لبم بردار و بینداز. زن هم دست هاش به سوزن و وصله بود. آمد که نخ را از لب های مرد بردارد،دید دستش بند است،گفت چکار کنم. ناچار با لب برداشت،شیرین بود، ادامه دادند.*

با صدای زنگ گوشیم حواسم پرت میشه، دوست عزیزمه...

آماده میشم تا عصرونه رو با هم تو طبیعت بخوریم و گل بگیم و گل بشنویم...

.....

در جهانِ موازیِ شما،امروز چی میگذره؟

*سال بلوا،عباس معروفی

۱۰ نظر ۵ موافق ۴ مخالف
میم . الف
۳۱ فروردين ۱۲:۱۱
عه :) چه جالب :))
خوش بگذره ^_^

پاسخ :

*__*
ممنون عزیزم ولی این تو  جهان موازیم بود.
soolin :)
۳۱ فروردين ۱۳:۲۲
یه عالمه درس دارم.درس میخوانیم.ناهار بخورم.حمام برم.بازم درس بخونم...😊
ااای خوشبحاالت😚😚😚😚

پاسخ :

منم با درس مشغولم،این جهان موازیم بود:)
موفق باشی عزیزم:*
soolin :)
۳۱ فروردين ۱۳:۲۵
اهاااا دقت نکرده بودم😄
واای خدااا چقد دلم اب شد خدامیدونه😂

پاسخ :

😄😄
حقیقتا دل خودمم آب شد.
آسـوکـآ آآ
۳۱ فروردين ۱۴:۰۰
ع واقعا اینجوری کشف شده؟ :)

پاسخ :

نمیدونم ولی اینجوری شیرین تره:)
جناب قدح
۳۱ فروردين ۱۴:۳۵
سلام :)
نه خبر نلی خانم ؟ یاخچیسان باجی ؟

اعیاد شعبانیه سیزه مبارک اولسون :)

تبریک بر شما

پاسخ :

سلام،ساغولایز،چوخ ممنون:)
جناب قدح
۳۱ فروردين ۱۵:۰۶
فکر کنم الان دیگه با شهر جدید خوب کنار اومدین و حالتون بهتره :)

پاسخ :

آره، من این شهرو دوست دارم:))
حوا ...
۳۱ فروردين ۱۵:۲۰
جهانِ من یکمی درهمه این روزا :)

پاسخ :

انشاالله درست میشه:)
میم _
۰۱ ارديبهشت ۱۴:۴۳
عصرونه تو بیرون از خونه
وای وافانتزینه

پاسخ :

:))
خط آخرو نفهمیدم😐
میم _
۰۲ ارديبهشت ۰۹:۰۱
فانتزیمه *

پاسخ :

آهان:)
گلاویژ ...
۰۳ ارديبهشت ۰۶:۵۳
برشی از یک روز موازی :) 

پاسخ :

به به:)
کاش همینو تیتر میزدم*__*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان