چشم ها را باید شست :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

چشم ها را باید شست

اگه بعضی چیزها نبود، میتونستم بگم جایی که زندگی می کنم قطعا تکه ای از بهشته.

بهشته که سرسبز و سرزنده است، صبح با نغمه ی بلبلان مست بیدار میشی، میتونی خستگی یه روز گرم رو توی رود بشوری ، بره:)

یا یه روز که از روزمرگی خسته شدی، لنسر رو برداری و ساعت ها بی دغدغه ماهی گیری کنی:)

یا مثلا ناهار رو زیر درخت های حیاط با همراهی گربه های ناز، نوش جون کنی:)

امروز تو مسیری که به فروشگاه محل ختم میشد به این فکر می کردم که کاش قوانین جور دیگه ای بود.

میشد صبح به جای فکر کردن به اینکه کدوم شالم رو سر کنم، به این فکر کنم که امروز موهام رو ببندم یا باز بذارم، یا به جای انتخاب مانتو به فکر لباسی بودم که حالِ خوبمو بهتر کنه:)

میشد زندگی بهتر باشه،میشد اینجا بهشت باشه اگه بعضی چیزها نبود....

۱۵ نظر ۶ موافق ۵ مخالف
Hope ful
۱۸ بهمن ۱۱:۰۳
مواظب باش وبت رو فیلتر نکنن😂

پاسخ :

😁 منو از چی میترسونی؟ شماره هاتونو میگیرم پست هامو پیامک میکنم براتون😁
سمیه لاریمی
۱۸ بهمن ۱۱:۱۰
چه دیدگاه قشنگی.
موفق باشی.

پاسخ :

:)
ممنونم.
miss bell
۱۸ بهمن ۱۱:۲۵
نلی جان کجا زندگی میکنی
والا من تو تکیه ای تو جهنم زندگی میکنم

پاسخ :

یه شهر خوب:)
البته من از قسمت روزهای داغ جهنمیش فاکتور گرفتم:-D 
یک بلاگر
۱۸ بهمن ۱۲:۵۳
اینو باید به اون انسان نما هایی گفت که وقتی من پست در مورد این مساله نوشتم انواع توهین ها رو در قسمت نظر ها برایم گذاشتن!

پاسخ :

خودتم میگی انسان نما، دیگه چه توقعی ازشون داری آخه:/
زبل خان
۱۸ بهمن ۱۸:۱۲
گربه رو دوست دارم. اشاره خوبی بود.

پاسخ :

;-) 
سآرا
۱۸ بهمن ۱۸:۱۶
همون شالت رو با مدل های مختلف ببند :) والا ! خودش تنوعه .. فعلا در همین حد دستمون بازه :دی

حال ِ درسات چطوره؟

پاسخ :

😄 خب موهام دلشون میخواد تو باد برقصن،اونا رو چه کنم؟
خوبه خداروشکر.
tiara .n
۱۸ بهمن ۱۹:۵۲
٣ تا از هم اتاقيام همونجا زندگي ميكنن انقدر ازونجا تعريف كردن منم دلم ميخواد بيام اونجا😍😍از مامانم اجازه گرفتم شايد بعد عيد با دوستام يه سفر بيام شهرت☺️☺️

پاسخ :

واقعا تعریف کردنیه:)
به به خیلیم عالی،اومدی به منم سر بزن😍
tiktik tiki
۱۸ بهمن ۲۳:۱۹
چراهمتون اینقدرلاکچریطورشدین😑
یکی بادوستاش میره مسافرت یکی توبهشته فقط خزتون منم😑؟

پاسخ :

😄😂😂
حرص نخور دکتر جون، تو هم لاکچری ای داری رویای ما رو زندگی میکنی😀
میم _
۲۱ بهمن ۱۸:۴۳
ناراحت کننده است این همه جنس دوم بودن

پاسخ :

خیلی:(
میم _
۲۱ بهمن ۱۸:۴۴
ناراحت کننده است این همه جنس دوم بودن

پاسخ :

:(
mohi :)
۲۲ بهمن ۰۱:۵۶
انقد قشنگ نوشتی یه لبخند دلچسب زدم موقع خوندنش :-) 
کاش واقعا اینجا ، همونجوری بود که تو گفتی :'( 

پاسخ :

عزیزم :))
نیست؟!
mohi :)
۲۲ بهمن ۰۳:۴۷
نیستش دیگه 
میگم ینی کاش اینجام جوری بود بقول تو بشه صبحش به این فکر کرد که مثلا صبح با دوچرخه بریم یا پیاده؟ موهامونو چه مدلی ببندیم؟ و ...

پاسخ :

آره ببخشید من فکر کردم واسه پست بعدی کامنت گذاشتی،معذرت واقعا:)
mohi :)
۲۲ بهمن ۰۳:۵۵
نه بابا خواهش میکنم ;-) 
تو هم هنوز بیداری چرا؟ =-O 

پاسخ :

:)
آره جغد شبم😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان