تغییر رو باید از خودمون شروع کنیم. :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

تغییر رو باید از خودمون شروع کنیم.

برنامه" کتاب باز" رو می دیدم، مهموناشون فواد و سیاوش صفاریان پور بودن. وقتی ازشون سوال شد که چی شد کتابخون شدید؟ گفتن تو خونمون یه کتابخونه ی بزرگ بود، خب وقتی اینهمه خوراکی های رنگارنگ در اختیارمون بود، به سمتشون رفتیم و کم کم علاقمند شدیم.

همیشه دوست داشتم یه کتابخونه پر از کتاب داشته باشم، کتابخونه ای که با تک تک کتاب هاش زندگی کرده باشم.

با همسرم مشورت کردم و قرار شد ماهی یکی دو کتاب بگیریم وقدم به قدم به کتابخونه ی بزرگمون نزدیک شیم.

الان چه حالی دارم؟ خیلی خوشحالم. همسرم خیلی اهل کتاب نیست و اگه بتونم کتابخونش کنم یعنی دینم به کتاب رو ادا کردم.

دوست دارم منم بتونم یه ویترین پر از خوراکی های رنگارنگ واسه ی بچه هام آماده کنم تا از بچگی کتابخون بار بیان:)

+ تصمیم گرفتم دیگه کتاب الکترونیک نخونم و به جاش صبر کنم تا نسخه چاپیش رو بخرم.

۱۴ نظر ۱۰ موافق ۰ مخالف
حوا ...
۱۰ بهمن ۰۵:۴۷
بهترین تصمیم رو گرفتی عزیزم. البته باید بگم گرفتید. :))

پاسخ :

خیلی حالم خوبه:)
حوا ...
۱۰ بهمن ۰۵:۴۹
خوشحالم که خوبی :)

پاسخ :

خوشحالم که هستی:)
حوا ...
۱۰ بهمن ۰۵:۵۵
قربانت :)

پاسخ :

فدات مهربون😘
مریــــ ـــــم
۱۰ بهمن ۰۸:۰۷
همیشه دعا میکنم اونی که قراره همسر من بشه کلی کتاب داشته باشه
تا با کتابای من و کتابای خودش یه کتابخونه خوشگل تو خونمون داشته باشیم
:)

پاسخ :

دعا میکنم دعات برآورده بشه:)
tiktik tiki
۱۰ بهمن ۰۸:۱۱
وای کتاب الکترونیک:((((
عق:(

پاسخ :

یه مدت رو آوردم به کتابای الکترونیکی ولی الان پشیمونم که چرا کتابا رو حیف کردم:(
میم _
۱۰ بهمن ۱۰:۰۰
من چند سال پیش شروع کردم به کتاب خوندن و درست کردن کتابخونه تو اتاقم
الان کلی کتاب خوندمو یه کتابخونه خوشکل دارم تو خونه ^_^

پاسخ :

*__* چقدر خوب:)
خدا کتابات رو بیشتر کنه😊
مهربانم !!!
۱۰ بهمن ۱۱:۱۲
دلت نخواسته باشه ما یه کتابخونه داریم پر از کتاب 
من کتاب رو دوست دارم .از کتاب الکترونیک خوشم نمیاد

پاسخ :

آخ دلم ضعف رفت واسه کتابخونتون*__*
یک بلاگر
۱۰ بهمن ۱۲:۴۷
دفتر پدر یک قفسه کتاب خیلی بزرگ داره. یک قفسه هم در اتاق ایشون کتاب هست . ولی اکثرا کتاب های حقوقی و مجموع کتب تاریخی ویل دورانت و این کتاب هاست و مطالعه کردنشون نیاز به وقت داره . خودش هم می گه که این ها رو خریدم که بازنشسته شدم بشینم و بخونم .
ولی خودم هنوز نتونستم کتابخونه بسازم .

پاسخ :

خب بالاخره هر کس به یه چیزی علاقه داره:)
کم کم بسازش، کتابخونه خیلی خوبه.
میم . الف
۱۰ بهمن ۱۲:۵۴
منم دوست دارم یه کتابخونه ی خیلی بزرگ داشته باشم که پرشده باشه ازکتابایی که خوندم. :)))

پاسخ :

خیلی خوبه اصن:)
همدم ماه
۱۰ بهمن ۱۶:۵۴
منم همیشه دلم یه همچین کتاب خونه ای خواسته ان شالله در آینده 💪
چه تصمیم قشنگی😍😊

پاسخ :

انشاالله:)
ممنون😊
زبل خان
۱۰ بهمن ۱۹:۲۲
چه خوب. ما هم کلی کتاب داریم. یه کتاب خانه کوچولو.

پاسخ :

چقدر خوب:)
کتابخونه، کوچیکشم خوبه.
گلاویژ ...
۱۱ بهمن ۰۶:۰۲
با این که کتاب های چاپی خیلی گرونن ولی لذت ورق زدن کتاب و بوکردنشون یه چیز دیگه ست

پاسخ :

آره،موافقم:)
اصلا نگاه کردنشون هم به آدم انرژی میده:)
سآرا
۱۱ بهمن ۱۲:۰۸
اگه تو برنامه ی کتاب باز گفتگوی مجتبی شکوری رو ندیدی ، همین الان برو از آپارات ببین :) فوق العاده ست ... مخصوصا برای مایی که کنکور داریم و نیازمند انگیزه هستیم ! :)

پاسخ :

ندیدمش متاسفانه:(
حتما نگاش میکنم؛)
آسـوکـآ آآ
۱۲ بهمن ۰۰:۳۹
این دو تا داداش
به نظرم از انگشت شمارای ص.دا و سیم.ای م.یل.ی  هستن که واقعا تو رسانه زحمت می کشن
انشاالله تصمیمت عملی شه بانو جان :)

پاسخ :

اوهوم،منم دوسشون دارم.
ممنون عزیزجان؛)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان