اولین قرار وبلاگی :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

اولین قرار وبلاگی

امروز بالاخره اولین قرار وبلاگیم رو رفتم و یه دوست خیلی خوب رو ملاقات کردم.

خیلی خیلی خیلی خوش گذشت و کلی ذوق کردم*__*

کل دانشکده و دانشگاهش رو نشونم داد و من یه عالمه انگیزه گرفتم واسه درس خوندن.

انقدرخوشحال وذوق زدم که نمیدونم چجور باید بنویسمش،فقط می نویسم تاشیرینیش برای همیشه برام موندگار بشه.

ممنون دوست جونم:*

+آقا برید دوستای وبلاگیتون رو ببینید، خیلی خوووووووبه:-P 

۱۵ نظر ۸ موافق ۰ مخالف
آسـوکـآ آآ
۲۷ دی ۲۰:۲۱
انشاالله به زودییییی

پاسخ :

انشاللله:)
میم . الف
۲۷ دی ۲۰:۲۲
کدوم دوست وبلاگیتو دیدی نلی؟

پاسخ :

نمیدونم دوست داره بگم یا نه، اگه مشکلی نداشت تو پست می نویسم.
میم . الف
۲۷ دی ۲۰:۳۹
:)))

پاسخ :

خودش اومد:)
tiara .n
۲۷ دی ۲۱:۱۱
امروز عالي بود مرسي بابت وجودت😻😻
اشكالي نداره خواستي ميتوني اسممو بگي مشكلي ندارم😊😊

پاسخ :

من از تو ممنونم عزیزم😘😘
میم . الف
۲۷ دی ۲۱:۴۰
آره حدس زده بودم تیارا باشه. :)))

پاسخ :

انشاالله بتونم همتون رو ببینم*__*
یک بلاگر
۲۷ دی ۲۲:۵۲
بدبختی اینجاست که من کسی رو نمی تونم ببینم چون ایران نیستم
اون تایمی هم که میام همه چی دور تنده!
سریع سریع سریع که اصلا وقت قرار گذاشتن نمیشه داشت
بعدم دوستای وبلاگی چون من آقا هستم با آقایان مشکلی نداره ولی متاسفانه با خانم ها خیلی سخته.
خیلی عجیبه توی ایران برای همین خیلی داشتن این قرار ها سخت و سنگینه و مورد دوم بحث نبودن اعتماده.
الان کی اعتماد می کنه با من قرار وبلاگی بذاره
هیچ کس!
درستشم همینه چون توی جامعه نمیشه اعتماد کرد. همه که پیامبر نیستن . شاید یک شخصی مثل من نوعی آدم بدی بود ..
خیلی پیچیده است .

پاسخ :

آره خب شرایطت یکم سخته.
اعتماد کردن هم مشکله.
آنیا بلایت
۲۸ دی ۰۱:۲۶
پیشنهاد می‌کنم یه پست کامل درموردش بذاری که انرژی مثبتش به ما هم منتقل بشه :))♡♡ 
[قشنگ معلوگه در فقر انرژی مثبتم -_- :)) ]

پاسخ :

حتما*__*
فعلا وقت ندارم ولی تو اولین فرصت می نویسم.
آنیا بلایت
۲۸ دی ۰۲:۲۱
ممنون:)))
*معلوگه= معلومه -_- :))

پاسخ :

:))
گلاویژ ...
۲۸ دی ۰۴:۵۰
هعی روزگار پشمالو 

پاسخ :

هعی...
میم . الف
۲۸ دی ۰۷:۴۲
انشالله. :)))

پاسخ :

:*
آرام :)
۲۸ دی ۱۰:۱۶
چقدر خوب :) 

پس خوب خوش گذشته :)))))

پاسخ :

آره، فکر نمی کردم قرار وبلاگی انقدر خوب باشه:)
غلامرضا ...
۲۸ دی ۱۱:۱۶
سلام.
خیلی دورن دوستان وبلاگیم.
اداره هم مرخصی بهم نمیده.:(
با آرزوی بهترینها...یاعلی

پاسخ :

سلام، من هم رفتم یه شهر دیگه چون تو شهری که هستم کسی نیست.
یک بلاگر
۲۸ دی ۱۲:۵۱
بچین درس بوخون!

پاسخ :

باشه:)
میم _
۲۸ دی ۱۴:۳۱
به به
منم تجربه اش رو دارم
خیلی جذابه ببینی پشت این نوشته ها کیه

پاسخ :

اوهوم، دیدن دوستایی که افکارشون رو خوندی خیلی هیجان داره:)
my life
۲۸ دی ۱۵:۱۵
خوش ب حالت ایشالا نصیب ماهم بشه خیلی خوووبه ندیده میفهمم😍

پاسخ :

ممنون،انشاالله:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان