هواخواهِ تواَم جانا و می‌دانم که می‌دانی :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

هواخواهِ تواَم جانا و می‌دانم که می‌دانی

دو زوج کانال نویس رو می خونم که از طریق وبلاگ با عشقشون آشنا شدن، یکیشون بعد از ۵ سال،الان دو ساله که با هم ازدواج کردن و زوج دیگه هنوز موفق به ازدواج نشدن:)

انقدر عشقشون زیباست و انقدر عاشقانه همو دوست دارن که ذوق می کنم از خوندنشون*__*

چه خوبه که میان تو کانال قربون صدقه ی هم میرن، چه خوبه که متن های خوب و عاشقونه برای هم می نویسن:)

چقدر سخته حتی تصور این که ۵ سال،۳۶۵کیلومتر از عشقت دور باشی.

نوشته بود الان که فاصلمون شده دو وجب، هر صبح خدا رو شکر میکنم.

+فاصله ی ما با عشقمون چقدره؟با پدر و مادرمون؟خواهر و برادر؟

+هپی کریسمس و این قضایا🎆🎄🎁

+ من از بچگی آرزو داشتم کریسمس، تو جمع ارامنه یا مسیحیا باشم،سال بعد دعوتم کنید تورو خدا،قول میدم شکلات کم بخورم>__*

+تیتر از حافظ

۶ نظر ۸ موافق ۰ مخالف
حوا ...
۰۵ دی ۰۲:۰۷
آخی :))

پاسخ :

:)
گلاویژ ...
۰۵ دی ۰۴:۱۰
فکر کنم فهمیدم دقیقا کدوم کانال نویسا رو میگی، چیزی که خیلی اذیتم می کنه قضاوت بقیه در مورد عشقشونه :( اینکه یه سری ها درکشون نمی کنن یا بخاطر حسادت می خوان حال خوب اینا رو هم خراب کنن:(

پاسخ :

آره،خیلیا قضاوتشون میکنن و اذیتشون میکنن.
ولی عشقشون واقعا قشنگه*__*
گلاویژ ...
۰۵ دی ۰۴:۲۲
اتفاقا دیشب داشتم با حسرت به بابام می گفتم یه رفیق ارمنی یا مسیحی هم نداریم که بهش تبریک بگیم:(

پاسخ :

همونو بگو:(
ریزوریوس ❤:)
۰۵ دی ۱۱:۲۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
احیانا **** * ***** * *** * ***** نیس؟:دی!

پاسخ :

درست حدس زدی:)
ببخشید حذفش کردم،شاید راضی نباشن بگم:)
آناهید ...
۰۵ دی ۱۳:۱۹
من دوسال کریسمس توجمع مسیحیابودم
عاالی:)))))

پاسخ :

خوش به حالت😉😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان