چرا فکر نمی کنن آخه؟ :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

چرا فکر نمی کنن آخه؟

شبکه ی پویا رو نگاه می کنم، یه کوسه داره خودش رو معرفی می کنه به بچه ها. همینطور که حرکت میکنه میگه مرسی که با من میاید چون من اگه شنا نکنم غرق میشم:/

آخرش میگه من همه چیز میخورم،یهو میاد سمت دوربین وبا صدای خبیث میگه حواستون باشه نخورمتون:| 

خو من با این قد و هیکلم زهرم ترکید، بچه ی بینوا چجور اینو نگاه کنه خو؟+میدونستید هواپیما ها هم سرما میخورن؟ اگه نمی دونستید شبکه پویا رو نگاه کنید تا بدونید:/

۷ نظر ۷ موافق ۱ مخالف
soolin :)
۱۹ آذر ۱۲:۰۲
ببین عزیزم بذار قضیه رو برات کامل شرح بدم تا روشن شی.{خنده}
این دهه 80دیا(منظورم 85 به بعده) و ده 90دیا موجوداتی هستن که ما بهشون میگیم گودزیلااا!!!بله عزیزم گودزیلا{شوخی}
این گوزیلا ها بسیااااااااااااار باهوش و خلاقن.یه جمله میگن و با همون یه جمله جوری از وسط به 2 قسمت مساوی تقسیمت میکنن که دلت میخواد تو افق محوو شیی!!!!
شدیداااااا کنجکاون و عمیییق فکر میکنن.
حتا زمانایی دیده شده که حرفای ادم بزرگارو عینن تکرار میکنن برای یه موضوعی که اصلااا فکرشو نمیکنی.
چشمو گوششگون خیلیییی سریع باز میشه چون خیلی کنجکاون.
ایناا نه از نمکی میترسن نه از سوسک و نه از لولو و هرچیزی که برای ما (در زمان کودکیمون وحشتناک ترین چیزا بود) نمیترسن.
خیلی هم شجاع هستن اتفاقا.
خلاصع بگم دلت واسه این موجودات عجیب و غریب نسوزه.بنظر من ما درمقابل اینا نسل سوختههه به حساب میایم.{خنده}

پاسخ :

بعله از این نظر حق با توعه😀
برنامه کودک هاشونم مثل خودشونه😄
Ritalin 10mg
۱۹ آذر ۱۳:۱۳
😄 بايد بچه باشي و ببيني
شايد ب نظر و عقل ما بد بياد
ولي حتما كارشناسي شده برنامه هاي بچه ها رو ميسازن
گاهي وقتا هم مـ ن ميبينم و اعصابم خورد ميشه 
ولي در كل از ديدن كارتون ذوق ميكنم .. بي خيالي خوبيه

مچتو گرفتم ! 😐 مگ قرار نشد زيست بخوني:/
رفتي شبكه پويا ديدي!!

پاسخ :

شاید:)
آی آی زیستم خوندم😄
خرگوشک :)
۱۹ آذر ۱۳:۳۲
خخخخ با کامتا موافقم :))

پاسخ :

منم:)
Fateme SD
۱۹ آذر ۱۴:۰۱
وااااای گفتی. خونه ما 24 ساعته پویا روشنه بخاطر داداشم یعنی قشنگ لیست تمام برنامه هاشو حفظم. بعد یه شب یه سینمایی ایرانی نشون میداد مثلا سفید برفی ایرانی بود. که یه جادوگر میشه مامان ناتنیش و اینا. منو خواهرم از ترس گرخیده بودیم اونوقت داداشم با ذوق و شوق نگاه میکرد. منم گفتم آخه اینا چیه واسه بچه ها پخش میکنه؟!  
داستانی بود اصلا 

پاسخ :

وااای جادو گرا و دیو هاشون اصلا توانایی اینو دارن که یه هفته بی خوابمون کنن:-D 
هی ننه،بچه ها راست میگن،اینا گودزیلاااااان.
میم . الف
۱۹ آذر ۱۶:۴۵
نلی😂😂😂عزیزم تواعصابتُ بااین چیزا خرد نکن،ماشایدبترسیم ولی این بچّه هانمیترسن😂😂😂

پاسخ :

همونو بگو،والا:-P 
گلاویژ ...
۲۰ آذر ۰۲:۴۴
خداروشکر که ما پویا نمی گیریم، هر وقتم برا مسترمون کارتون می ذاریم من می شینم پای تی وی، مسترمونم میره تو اتاق درس می خونه😂😂😂😂

پاسخ :

😁😁😁عاشقتم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان