نظرسنجی طور:) :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

نظرسنجی طور:)

به نظر شما من چجور آدمی ام؟

چه تصوری از من دارید؟

+می تونید ناشناس بگید >_*

۱۵ نظر ۵ موافق ۰ مخالف
علی آقا:)
۰۷ آذر ۱۸:۲۰
دختری هستی،باهوش،سرزبون دار،خوشکل مجازی
بااعتمادبه نفس،کمی سربه هوا...
ادمی هستی که،جزمهربانی برای دوستانت نمیخواهی:)

پاسخ :

ممنون که نظرتون رو گفتید.
علی آقا:)
۰۷ آذر ۱۸:۲۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** **** ** ******
*** **** ***** ** ***** **** ******
بابت اون حرفه که درباره مردم کرمانشاه زدم ازم ناراحتی؟

پاسخ :

لطفا حد خودتون رو بدونید.
پرواز ...
۰۷ آذر ۱۸:۳۸
به نظر من خیلی مهربون و خوش قلبی :)

پاسخ :

عزیزم*__*
لطف داری تو:*
Ritalin 10mg
۰۷ آذر ۱۸:۴۱
تصورم ازت ي آدم با پشت كاره
ك ولي مديريت كافي نداره ، ولي ي خورده بلد نيستي
از حق خودت دفاع كُني
وي حس ميكنم نسبت ب پارسال پيشرفت كردي !
اخلاقي و روحي :)

پاسخ :

معلومه آدم شناس خوبی هستی:))
آره از حقم خیلی کوتاه میام:(
آخ که مدیریت رو نمیدونم چی کنم.
میم . الف
۰۷ آذر ۱۸:۵۳
من که جدیداًباهات آشناشدم،نمیتونم زودقضاوت کنم وبگم همچین آدمی هستی واین رفتارا رو داری! :) ولی معلومه که دخترِخوش قلب ومهربونی هستی. :)))

پاسخ :

ممنون عزیزم*__*😘
Ritalin 10mg
۰۷ آذر ۱۸:۵۴
^.^ كوتاه اومدنه رو بايد باشم ببينم علتش چيه :)
جلو همه كوتاه مياي از ضعفه ولي فك نكنم !
شايد از دلسوزيه واسه نزديكات؛
مديريت رو تخصصي بايد تجربه كُني و بپرسي؛
ولي كلا بايد خودت فكر كُني راجب روزمره هات
راجب چيزي ك ميخاي باشي و اهدافي ك داري :*

پاسخ :

نه جلوی همه کوتاه نمیام:)
چشم😉
tiktik tiki
۰۷ آذر ۱۹:۰۸
فک کنم صادق باشی زیاد نمیشناسمت خب!😓

پاسخ :

سعی میکنم خیلی دروغ نگم😄
بازم میگم دست راستت رو سرم😍
علی آقا:)
۰۷ آذر ۱۹:۱۴
بد برداشت نشود،تعریف از شما بود و جواب سوال شما رو من کلی گفتم
و من نسبتی نگفتم
نه غیر...
tiktik tiki
۰۷ آذر ۱۹:۳۸
متوجه نمیشم دست من؟😂

پاسخ :

آره دیگه،رتبه ی خوب و رشته ی خوب😊
tiktik tiki
۰۷ آذر ۲۰:۰۰
عزییییییزم:)))))ایشالله قبولی شمام
ولی خب دست من باشه ازیه لحاظاییم خوب نیست😑😂

پاسخ :

😍😊
چرا خوب نیس؟😐
بوف کور
۰۷ آذر ۲۰:۱۷
من که میدونم چطوری هستی کلا:)
مثل خودم خشن :دی

پاسخ :

خشن رو خوب گفتی؛))
tiktik tiki
۰۷ آذر ۲۲:۴۴
نمیدونم دیگه ،مثه این جمله هه هست اول اگهی بارزگانی که میگه هیچ وقت ظاهرزندکی دیکران وباباطن زندگی خودتون مقایسه نکنید😐

پاسخ :

آهان،از اون لحاظ:)
لیمو جیم
۰۷ آذر ۲۳:۲۰
مهربون و صادق:-)

پاسخ :

تو مهربون تری:))
فلفل
۱۰ آذر ۱۶:۰۹
ای جااان
 بنظرم یه دختر  خیلی مهربونی *_*مثه من خخخ

پاسخ :

😍😊
گلاویژ ...
۱۱ آذر ۰۷:۰۸
نَذار دَهَنُمه وا کُنُم 😎😎😎

پاسخ :

مثلا چی بگی؟
منم میگما...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان