چرا آخه؟؟؟؟؟ :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

چرا آخه؟؟؟؟؟

آیا رواست جمعه صبح انقدر ناجوانمردانه سرد باشه؟

۸ نظر ۹ موافق ۰ مخالف
miss bell
۰۳ آذر ۰۸:۰۱
خیلی سرده خیلی

پاسخ :

واقعا ناجوانمردانه است:)
کاه
۰۳ آذر ۱۰:۴۵
نه والا

پاسخ :

:))
Unknown 96
۰۳ آذر ۱۲:۴۸
نه والا 

پاسخ :

:))
میم . الف
۰۳ آذر ۱۵:۵۲
اینجابرف هم میباره. D:

پاسخ :

برف که خیلی خوبه*__*
یک بلاگر
۰۳ آذر ۱۸:۲۰
واقعا خیلی سرده .
تازه برف هم اومده بود خیلی سرد تر شده بود . زمستون نزدیکه دیگه

پاسخ :

فکر کنم امروز صبح،سرد ترین روز سال بود اصلا:)
یک بلاگر
۰۳ آذر ۱۸:۴۰
وبلاگ دوستان رو مطالعه می کردم ایران هم برف اومده یه قسمتیش
سرما اومد دیگه رسما :))
اینجا اول برف اومد بعد بارون اومد آب کرد ولی سرما سرجاشه

پاسخ :

آره:))
من عاشق اینم که صبح بیدار شم ببینم همه جا سفیدپوش شده*__*
مشکل من فقط سرماست چون خیلی خیلی سرمایی ام و اصلا گرم نمیشم:(
یک بلاگر
۰۳ آذر ۱۸:۴۸
من ولی گرمایی ام .
اما بعضی وقت ها هوا اونقدر سرد میشه که گرمایی بودن جواب نمیده!

پاسخ :

😁😁
پس حسابی سرده اونجا.
یک بلاگر
۰۳ آذر ۱۹:۲۱
بعله متاسفانه

پاسخ :

میشه خصوصی بگید کدوم کشورید؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان