حواشی کنکور تجربی۹۶ :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

حواشی کنکور تجربی۹۶

+ بچه هایی که سال اول کنکورشون بود شنیده بودن که سر کنکور باید لباس راحت بپوشن اما خوب توجیه نشده بودن،قبل از ورود به حوزه،کیف و چادر رو ازمون تحویل گرفتن و شاهکار کنکور اولی ها مشخص شد....با بلوز و شلوار اومده بودن😂😂

سر جلسه که مراقب مرد میومد این بنده های خدا هی جمع میشدن از خجالت، منم خندم میگرفت جوابو یادم میرفت😂😂😂

+یه دختره تا روصندلی نشست دو تا ساندویچ در آورد و شروع کرد به خوردن،من مونده بودم چجوری میتونه سر صبح انقدر بخوره:)

+کسی که جلوم نشسته بود انگار اومده بود سیزده به در....دوتا بطری آب معدنی،آبمیوه، دوتا کیک،انواع شکلات و میوه آورده بود😀

+ترتیب دفترچه ها رو تو حوزه ی ما خیلی ضایع چیده بودن،دقیقا به شکل زیر:

A  A  A

B  B  B

C   C  C

D  D   D

یعنی تو هر ردیف فقط یه نوع دفترچه بود و به راحتی میشد تقلب کرد:||

+دفترچه اختصاصی رو که دادن همه درگیر سوالا بودیم یه دفعه بلنوگو نمیدونم بند چند رو اعلام کرد،انقدر یهویی گفت که همه ترسیدن نصف سالن جیغ زدن😂😂

+بعد که اوضاع آروم شد یه دفعه یه صدای وحشتناکی اومد،فکر کردیم زلزله شده و خواستیم فرار کنیم،معلوم شد یکی از مراقبا که تو یکی از کلاسا بود خورده به میز استاد و میز از روی سکو پرت شده پایین😂😂

+خلاصه با ترس و لرز کنکور دادیم از بس مراقبامون خنگ بودن😂😂

امیدوارم بهترین سرنوشت برای همه ی کنکوری ها رقم بخوره و به هدف های خوشگلتون برسید:))

۱۳ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
kerman man
۱۶ تیر ۱۳:۴۵
سلام خانم دکتر آینده نزدیک

یورولمیاسان باجی :)

گزارش کاملی از کنکور ارائه دادین ...

ان شاءالله به آرزوتون رسین :)

چه قبول بشی چه خدای ناکرده نشی برای بچه های بیان خانم دکتری :)

یاعلی

پاسخ :

سلام،چوخ ممنون لطفیزدن:)
یا علی
سام نجفی نیا
۱۶ تیر ۱۳:۵۸
بهترین نتیجه در انتظارته انشالله 

پاسخ :

ممنونم:))
ج
۱۶ تیر ۱۴:۰۷
سلام.  انشالله که بهترین نتیجه رو بگيرين ميشه در مورد اینکه چه درسهایی سخت یا آسون بود بگيد.

پاسخ :

سلام،خیلی ممنون:)
من چون نرسیدم همه ی مباحث رو بخونم نمیتونم نظر دقیقی بدم،ببخشید:)
فکر کنم دوست های دیگه بتونن کمکت کنن.
fafa 4026
۱۶ تیر ۱۵:۰۹
😂😂😂عجب کنکوری بوده کنکور شما ها
😊موفقی ایشالله

پاسخ :

باید ثبت تاریخی بشه😀😀
ممنون:))
آقای ربات
۱۶ تیر ۱۵:۵۴
چه وضعی بوده اونجا !! 
خخخ
کنکور خوب پیش رفت خانوم دکتر ؟

پاسخ :

مصداق درسته عصن یه وضعی بود😂😂
خداروشکر بد نبود.
علی آقا:)
۱۶ تیر ۱۶:۵۴
سلااامممممم:))
کنکوردادن من هم شیرین بود،من دیشبش تا4صبح درس میخوندم
مادرم میگفت پسربخواب من هم میخوابیدم ولی خوابم نمیگرفت
که دوباره تورختخواب لامپ روروشن میکردم ودرس میخوندم
ونمازصبح روخوندم وخوابیدم وصبح ساعت7و30دقیقه ازخواب بیدارم
کردندومن حال وحوصله رانندگی نداشتم که پسرعموم بردم دم حوضه
امتحانی ساعت 8و10دقیقه رسیدم سریع رفتم داخل بهم گفتندبزاربگردیمت
من گفتم من تروریست نیستم گشتن کیللوچنده وگوشیمم نبرده بودم
رفتم سرکنکورمن نه  آب نه شکلاتی اورده بودم هیچی والااکیف پولمم نبرده
بودم دراین حد،حواس پرت بودم به دوستم گفتم این شکلاتابراتوزیاده یه10تاشو
بده من بخورم حالم بیادسرجا،صبحونه نخورده بودم وکنکوررویک ساعته دادمو
اومدم بیرون وباپسرعموم برگشتم خونه:)
کنکورم روهم اونجاکه میخواستم دولتی وزیر100قبول شدم:)

پاسخ :

سلام
واقعا تو یک ساعت رتبه زیر۱۰۰ آوردی؟
آفرین عالیه:)
علی آقا:)
۱۶ تیر ۱۹:۳۶
نه،حاصل 6ماه تلاشم بود:))
شب کنکوراصلااًخوابم نمیگرفت:))

پاسخ :

رتبتون عالی بوده:))

الی
۱۶ تیر ۲۱:۵۴
چه خاطرات بامزه ای😂
توی حوزه ی ما هم دقیقا همین بساط پیک نیک به پا بود. خیلی خوبن بچه ها😂
پسرخاله ی من امروز سر جلسه با خودش آجیل و مویز و کیک هم برده بود توی وقت زمین شناسی قشنگ با خیال راحت نشسته بود آجیل و شیرینی و شکلات خورده بود 😂😂
ایشالا نتیجه ی خیلی خوبی بگیری نلی جان 💜

پاسخ :

منم دقیقا آجیل و مویز میخوردم😂😂
یه ربع آخر عمومی وقت اضافه اومد نشستم خوردم:)
ممنون الی جان.
دکترک بهاری
۱۶ تیر ۲۲:۲۱
سلام ، رمز به من تعلق ميگيره ؟:)

پاسخ :

بله حتما:)
فلفل
۱۷ تیر ۱۳:۲۷
سعلااااااااام نلی جونم
خوبی؟
کنکورو دادیم راحت شدیماااا...خخخ
ان شا الله که امسال دیگه پزشکی قبول شی عزیزمممم
من بخاطر زیستو زبان فک میکنم خراب شه نتیجم...
زیست خیلی کم زدم...به زبان هم اصن نرسیدم):
اما خدا بزرگه!سال دیگه رو ک ازم نگرفتن که...((:
واقعن بهت تبریک میگم ک انقد رو هدفت ثابت قدمی(:مثه من((:

پاسخ :

سلام فلفل جووونی:))
منم خیلی خوب ندادن:(
تا وقتی هدف داریم میجنگیم،ما هدف داریم یعنی نیروی بی پایانی داریم که تمومی نداره*___*
هوپ ...
۱۷ تیر ۱۷:۰۴
نه خسته! ان شاالله موفق باشی :-)

پاسخ :

ممنون:))
فلفل
۱۷ تیر ۱۷:۵۵
جنگ جنگ تا پیروزی((:
تو تخمین رتبه ی قلمچی درصدامو ک خودم حدس میزنمو وارد کردم...اومد بین 3هزار تا3هزارو پونصد!!!!
همه میگن اگه پرستاری رو انتخاب نکنی خعلی خنگی!!  |:
منم بهشون میگم اون خواهرم ک تیزهوشانم درس میخوند و تو سرش رویای پزشکی داشت هم گول حرفاتونو خوردالان داره پرستاری میخونه...
ومن همیشه متوجهم ک چقد هنوز دلش دنبال پزشکیه...
نمیگم پرستاری بده...خیلی هم شغل مقدسو خوبیه...
اما ما پزشکی باااااااااید قبول شیم((:
12 سال به عشق پزشکی درس نخوندم ک حالا...

پاسخ :

همین درسته:)
منم خیلیا رو سراغ دارم که پیراپزشکی میخونن اما هنوزم دلشون دنبال پزشکیه.
به قول یکی از بچه های بلاگ:اگه دیپلمه بودن بیسوادیه من بی سواد میمونم تا به هدفم برسم.
فروردین دخت
۲۲ تیر ۱۶:۳۲
سلام دکتر!
مراقبای ما هم کلی خنگ بودن!
کلی ازمون امضا گرفتن وسط کنکور...هیچ کس نبود بگه آخه این چه وضعیه...!
الهی نتیجه همونی بشه که میخوای!

پاسخ :

سلام عزیزم:))
خیلی ممنون.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان