از هر دری سخنی :/ :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

از هر دری سخنی :/

+ کارت لعنتیه ورود به جلسه کنکور رو گرفتم.

+ چقدر این روزای آخر دوست دارم بنویسم،چقدر سوالای مختلف تو ذهنمه.

+خیلی نگران وبلاگمم،به این فکر میکنم که آدرس و رمزش رو کجا بنویسم که تا زنده ام کسی پیداش نکنه و بعد مرگم کسی پیداش بکنه و بیاد اینجا بنویسه:/

+میگم بنظرتون چرا همه ی پیامبرا تو عربستان و مصر و کلا کشورای عربی بودن؟ چرا پیامبر فارسی زبان یا اروپایی و آمریکایی و آفریقایی نداریم؟

+خواستم قبل رفتنم صندلی داغ بذارم ولی گفتم بیخیال مگه کی تو ذهنش راجبه من علامت سوال داره.

+کانتکت های گوشی شما هم دکورین؟مال من که سال تا سال نه زنگ میزنن و نه اس میدن.

+با یه خانم دکتر صحبت میکردم،برام تعریف کرد گفت دوران دانشجویی یه همکلاسی داشتم که اهل یکی از روستاهای مشهد بود و دوتا بچه ی کوچیک داشت،همسرش تشویقش کرده بود که درس بخونه و اون پزشکی همدان قبول شده بود و شوهرش مسوولیت بچه ها رو به عهده گرفته بود تا خانومش درس بخونه.این قضیه به دهه ی هفتاد مربوط میشه و بعد چند سال شوهرش و بچه هاش هم به همدان مهاجرت کردن.

به نظرم همسر اون خانم دکتر فکر بزرگی داشته،تو اون دهه کمتر مردی اینکار رو انجام میداد به نظرم.

+خانم دکتر مذکور که باهاش صحبت می کردم الان پزشک مدارس شده چون همسرش اجازه نمیده تو درمانگاه کارکنه و وقتی اینا رو برام تعریف میکرد کاملا مشخص بود که دوست داشت همسرش مثل همسر همکلاسیش فکر میکرد.

+یه پیرمردی رو میشناسم که کارمند داروخونه بود،الان نوه داره ولی میگه دوست داره به آرزوش یعنی داروسازی برسه،البته کنکور داد و روانشناسی قبول شد والان دانشجوس.

+پارسال یه مادر و دختر تو رشته ی ریاضی کنکور دادن، دختر پیام نور قبول شد و مادر رتبه ی دو رقمی آورد ولی همسرش اجازه نداد بره تهران و الان تو پیام تور همکلاسیه دخترشه متاسفانه:(

+واقعا چقدر بعضی از آقایون در حق اهداف خانم ها ظلم میکنن:/

+اون پیرمرده الگوی منه عصن،بس که با انرژیه*__*

+چرا انقدر مطالب وبلاگم کپی میشن؟ من میترسم.

*مشخصه کنکور روم تاثیر گذاشته؟ دی:

۸ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
احمد
۱۲ تیر ۰۳:۲۵
سلام
واسه خوندن هیچ موقع دیر نیست فقط اراده میخواد


پاسخ :

سلام،کاملا درسته.
سام نجفی نیا
۱۲ تیر ۱۰:۱۱
علم زیباترین هدیه خداوند به بشره 

پاسخ :

موافقم:)
امین
۱۲ تیر ۱۰:۱۷
http://www.dl.nabmusic.ir/Music/1393/Azar/Justina%20-%20Kash%20Donya%20Behem%20Dokhtar%20Bede%20(128).mp3

شما را به شنیدن این موزیک دعوت میکنم😉

پاسخ :

ممنون،حتما :))
عالیه،واقعیت ها رو میگه.
شبنم بیقرار
۱۲ تیر ۱۵:۱۴
سلام. یه مقدار ارامش داشته باشید! همه این فکرا و سووالا رو بذارید برای بعد از کنکور... :)

پاسخ :

سلام،بله بعد کنکور میرم سراغشون:)
ولی شما اگه راجبه سوالم درباره پیامبران اگه اطلاعاتی دارید ممنون میشم بهم بگید.
kerman man
۱۲ تیر ۱۵:۴۱
سلام
تمام بیان حال و هوای کنکور گرفته .
همتون موفق باشین ...

پاسخ :

سلام،خیلی ممنون.
مطمینا وقتی وبلاگ نیام دلم برای کامنت های دلگرم کنندتون تنگ میشه آقای کرمانی ترک زبان مهربون:)
kerman man
۱۲ تیر ۱۶:۲۳
شما هم یکی از بهترین و باادب ترین خواهر و برادرای بیانی من بوده و هستید و ان شاءالله خواهید بود .

به لطف خداوند زود بر میگردین و دوباره مینویسین ...

الله سیزی موفق و پایدار ایلیسین باجی ...
یاعلی

پاسخ :

ممنون از لطفتون.
انشالله که بتونم با خبرای خوب برگردم.
یا علی
kerman man
۱۲ تیر ۱۶:۲۸
شما تلاشتون رو کردین ...
حتماً خداوند بهترین ها رو براتون رقم میزنه ، پس نگران نتیجه نباشین ...
هرچی شد ان شاءالله خیر و صلاح شما در اون باشه ...

پاسخ :

:))
x
۲۸ شهریور ۲۳:۵۲
اون مادر ودختری که مادر رتبه دو رقمی اورده خیلی عجیبه !!

پاسخ :

برای من دردآور بود که استعداد اون مادر چجوری داره از بین میره:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان