برف :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

برف

واااای دیروز یه برف عاااالی بارید اینجا..با خونواده رفته بودیم سینما جنگ شادی وقتی اومدیم بیرون انقدر برف باریده بود همه اول پلاکا رو پاک میکردن تا ماشینشون رو بشناسن بعدشم کسی حاضر نبود بره خونه همه باهم برف بازی میکردیم

خلاصه جاتون خاااالی عاااالی بود

ماهم اومدیم خونه تا ساعت 1شب مشغول ساخت آدم برفی بودیم:))


+امروز ظهر یه نامرد اومد خرابش کرد...فقط کافیه بشناسمش نااابودش میکنم(آیکون گریه)

+آدم برفیم خنگه ولی دوسش دارم

۶ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
من .
۲۴ بهمن ۰۲:۰۳
پست برفی نذار :(((
داغ دلم تازه میشه :((((

پاسخ :

ایشالا تو هم برف ببینی😘
لیمو ...
۲۵ بهمن ۲۲:۵۲
چه باحاله:)))

پاسخ :

ممنون...باحالی از خودته😊
دختریم ...
۲۶ بهمن ۲۱:۱۳
واااای چه قشنگه خعیلی خوشم اومد :)
اصن خنده داره ^ــــــــ^

پاسخ :

قابل نداره....
اخبارگفته قراره از فردابارندگی شروشه ایندفه میخوام کلبه بسازم:)))
بانو(:
۲۷ بهمن ۰۲:۰۵
چ ابتکاری((((:
خییییلی باحاله(:

پاسخ :

مثلا قراربود خرس برفی بشه:))
fatemeh .m
۰۵ اسفند ۲۳:۴۶
سردم شد حتی :)
قشنگن ایشون 

پاسخ :

😊😜
Al i.
۰۷ اسفند ۰۷:۳۹
بچگیا با آبجی خودم و مادرم یه آدم برفی ساختیم دم غروب زمستون1379 وقتی ابتدایی بودم و آخرش که تموم شد نمیدونم چرا ولی دوست داشتم
چون سرش مثل توپ گرد و قلقلی بود شوتش کنم و این کارم کردم. :-)))
مادرم دعوام کرد و خواهرمم گریه کرد گفت من میخواستم شب بابا اومد،
آدم برفی رو بهش نشون بدم.گفتم چی کار کنم می خواستید شبیه توپ
درستش نکنید.

+بعد از اون برف میومد و همه رو پارو می کردیم رو هم اول سرسره
درست می کردیم و کلی سر میخوردیم روش و بعد تونل می کندیم.
میرفتیم از توی تونل رد میشدیم و اگرم آدم برفی میساختیم اولا جدا
هر کی برای خودش درست می کرد و ثانیا کله اش رو گرد نمی کرد

پاسخ :

😂😂
ای نامرد....خیلی ضد حاله یکی آدم برفیتو خراب کنه...جای خواهرت بودم یه هفته باهات حرف نمیزدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان