رندوم زندگی😕 :: اینجا نلی از روزهایش می گوید

رندوم زندگی😕

تو وبلاگ بانو جون ومریم جون یه مطلبی خوندم راجبه اینکه همه ی ما بر اساس رندوم تو جایگاه الانمون هستیم و ممکن بود الان تویه موقعیت دیگه بودیم

خیلی ذهنم رو مشغول کرده....دارم به این فکرمیکنم که یعنی استعداد و تواناییمون تو آیندمون تاثیرنداره؟؟؟؟بالاخره تلاش کنم یا ن؟؟؟؟

نمیدونم چرا ولی از بچگی همش منتظر بودم یه خانواده بیان بگن تو دختر گمشدمونی

رسما اعلام میکنم منتظرتونم مامان بابا

ترجیحا پول دانشگاه آزاد رو آماده کنید بعد بیاید...دخملتون میخواد دکترشه

۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
قصد سرم داری، خنجر به مشت
خوش تر از این نیز توانیم کشت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان